הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארץ השמש הנצחית שוקעת: קליפורניה נסגרת
קליפורניה היא המדינה השנייה שעולה על מיליון מקרי נגיף הקורונה, יותר ממחצית מ-40 מיליון תושבי קליפורניה חיים במחוזות שכעת נמצאים תחת האמצעים המגבילים ביותר עבור עסקים והתקהלויות ציבוריות.

קליפורניה הגיעה ליותר ממיליון מקרי קורונה מאומתים, והפכה למדינה השנייה בלבד שמגיעה לציון אבן הדרך העגומה הזאת מאז תחילת מגפת הקורונה.

תושבי קליפורניה התרגלו לקבל התראות סלולריות על רעידות אדמה ושריפות מתקרבות. אבל הטלפונים של התושבים צפצפו בהתראות חירום מהממשל ברחבי לוס אנג'לס ביום שלישי עם מצב חירום שונה: מקרי נגיף הקורונה חזרו לעלייה לאחר חודשים של שמירה על יציבות. התראת בטיחות הציבור, נשלחה בפעם הראשונה לגבי הנגיף לתושבי העיר מאז חודש מרץ, קראה למי שיש תסמינים או חשדות שהם נחשפו להגיע להיבדק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כאמור קליפורניה רשמה ביום חמישי את המקרה המיליון הידוע של הנגיף, ומככבת במקום שני, אחרי טקסס, שמגיעה למקום הראשון המפוקפק. הבשורה הגיעה כאשר פקידי בריאות הציבור ברחבי המדינה דיווחו על יותר מ-160,000 מקרים חדשים ביום חמישי, שיא של יום אחד.

בנימוק של עלייה מדאיגה במקרים, סן פרנסיסקו אסרה השבוע על מסעדות מקומיות לארח סועדים בתוך המסעדה ועצרה תוכנית לפתוח מחדש את בתי הספר. בלוס אנג'לס, אלפי תושבים נהרו בשבועות האחרונים לחניון של אצטדיון הדודג'רס, אחד מאתרי הבדיקות לקורונה הגדולים במדינה. בסקרמנטו, מספר האנשים המאושפזים עם הנגיף הוכפל ל-158 בשבועיים האחרונים. ובסן דייגו, שם המקרים העולים דחפו את העיר לרמה המגבילה ביותר של ההנחיות של המדינה, פעילויות בתוך חלל סגור או פנימי ייאסרו החל מיום שבת בכנסיות, חדרי כושר, אולפני יוגה ובתי קולנוע.

המדינה המאוכלסת ביותר בארה"ב חצתה את 5 מיליון מקרי הדבקות ביום חמישי, על פי נתונים שנאספו על ידי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס.

נכון ליום שישי בבוקר, נתוני ג'ונס הופקינס מראים שקליפורניה רשמה לפחות 1,006,400 מקרים מאומתים ו-18,144 מקרי מוות. מחוז לוס אנג'לס הוא גם מחוז ארצות הברית עם המספר הגבוה ביותר של מקרים מאומתים, ב 330,450.

טקסס הגיעה ליותר ממיליון מקרים ביום שלישי. המספרים שוברי השיאים מגיעים כאשר האומה ממשיכה להתמודד עם העלייה השלישית, והגדולה ביותר, בזיהומים בנגיף הקורונה מאז תחילת מגפת הקורונה.

ארה"ב חווה בממוצע יותר מ 100,000 מקרים ליום וזה יכול לעלות מעל 200,000 מקרים חדשים ליום על בעקבות חג ההודיה הקרב ובא.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE