הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חייבים להיאבק בגל השני": ראש עיריית ניו יורק הורה על סגירת בתי הספר
ביל דה-בלאזיו הודיע שכלל בתי הספר הציבוריים בעיר ייסגרו כבר ביום חמישי, ותלמידים ימשיכו ללמוד מהבית. "שיעור הבדיקות החיוביות הגיע לשלושה אחוזים", הוא כתב בטוויטר בשעות הצהריים

בתי הספר בניו יורק יסגרו החל ממחר (חמישי) וכלל התלמידים יעברו למתכונת של לימודים מרחוק, כך הודיע לפני זמן קצר ראש העיר, ביל דה-בלאזיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

למעשה, כבר ביום שישי האחרון הסביר דה-בלאזיו שהוא עוקב בדאגה אחר העלייה במספר הבדיקות החיוביות בעיר. בזמנו הוא הזהיר שמשרד החינוך הגדול בארה"ב יעבור ללימודים מהבית אם וכאשר הנתון יחצה את רף ה-3%, דבר שקרה הבוקר:

"ממוצע הבדיקות החיוביות בשבוע החולף הגיע ל-3%", צייץ ראש העיר, "לצערי זה אומר שכל בתי הספר הציבוריים יסגרו כבר מחר, יום חמישי ה-19 בנובמבר. אנחנו מוכרחים להיאבק בגל השני של הקורונה".

 

 

 

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו, הביע בימים האחרונים התנגדות לסגירת בתי הספר, אך אמר שהוא משאיר את ההחלטה הסופית בידי ראש העיר. לדבריו, חציית רף 3% היא בלתי נמנעת, אך יש לפנות לגישה ממוקדת יותר ולהורות על סגירת מוסד חינוך רק כאשר יש התפרצות בקרב התלמידים או צוות המורים.

"אם יש בית ספר מסוים שאין בו נשאים, או ששיעור הבדיקות החיוביות בו נמוך באופן משמעותי לעומת העיר, לא צריך לסגור אותו. אפילו אפשר לטעון שהשארת התלמידים בבית הספר היא חלק מהפתרון, לא חלק מהבעיה", אמר המושל, שהוסיף כי משרד החינוך של המדינה הורה לסגור בתי ספר רק כאשר שיעור הבדיקות החיוביות מגיע ל-9%.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE