הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכנת שמלת החתונה של דיאנה בסדרה "The Crown" ארכה 14 שבועות
אחת התלבושות הזכורות ביותר בהיסטוריית החתונות המלכותיות היא שמלת הכלה של הנסיכה דיאנה. לכן אין זה מפתיע שבעונה החדשה של הסדרה בה מצטרפת דמותה של הנסיכה האהובה, ההקפדה על הכנת השמלה המושלמת הייתה הכרחית

הנסיכה דיאנה (אמה קורין) היא כנראה הדמות המרתקת ביותר בעונה הרביעית של הסדרה "The Crown", אך אין ספק שהמלתחה המרשימה שלה זוכה גם היא למקום של כבוד. מעצבת התלבושות איימי רוברטס, שזכתה בספטמבר בפרס האמי על עבודתה בעונה השלישית של הסדרה, יצרה בנאמנות עשרות תלבושות אשר אפיינו את שנותיה הראשונות של דיאנה בחייה עם משפחת המלוכה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"מה אני זוכרת? על מה את חושבת? השרוולים, כמה גדולים הם היו, והשובל העצום והארוך. זה מה שאני חייבת להשיג", כך אומרת רוברטס במהלך סרטון של מאחורי הקלעים בן 10 דקות. הסרטון צולל לתוך תהליך הכנת השמלה האגדית, אשר נמשך 14 שבועות בהם נעזרה רוברטס בחברת התחרה שעבדה על השמלה המקורית.

 

 

בסרטון זוכים הצופים לראות את אחת המדידות של אמה קורין אשר מגלמת את דמותה של דיאנה. "אני זוכרת את הראשונה, אמרתי לעצמי, 'אולי אמא שלי צריכה להיות כאן?' חשבתי, 'זה כזה...זו מדידה של שמלת כלה. זו עשויה להיות היחידה שאעשה בחיי'", התבדחה קורין.

 

 

דמות נוספת שהצטרפה לסדרה בעונה הרביעית היא ראשת הממשלה לשעבר של בריטניה, מרגרט תאצ'ר. הסרטון חוקר כיצד רוברטס עיבדה את דמותה לכדי מלתחה מרהיבה. השחקנית שמגלמת את תאצ'ר, גיליאן אנדרסון חשפה שהסטייל של דמותה הוא "יוצא דופן ונשי", ואף הוסיפה שהיא הייתה "אובססיבית לבגדים".

 

 

גם דמותה של הלנה בונהם קרטר, הנסיכה מרגרט, זכתה למקום של כבוד בסרטון. בפרק 7 של העונה הרביעית, הנסיכה חווה משבר אשר לדברי הבמאית, ג'סיקה הובס, בא לידי ביטוי בתלבושות שיצרה רוברטס. "פשוט דיברנו על מכות שמקבלים בשלב המאוחר יותר של החיים, כל מה שעבר עליה", אמרה הובס. "זה פשוט כל כך יפה כשעוברים לאורך הפרק וקולטים את מה שאיימי עשתה...פתאום כל הצבעים האלה מופיעים, ממש כמו במכה שהסימנים שלה מתכהים עם הזמן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE