הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"האיפוס הגדול" נמשך: אחרי ראש ממשלת קנדה, ויו"ר הפורום הכלכלי העולמי, גם ג'ון קרי מצטרף - "לעצור את הפופוליזם"
נראה כי הגלובליסטים מתכוונים להמשיך במסעם לעבר האנושות החדשה כפי שמוכתבת בספרו של קלאוס שוואב - בינתיים מלבד ערוץ פוקס ניוז רוב התקשורת שותקת

כפי שאנו ממשיכים לדווח בימים האחרונים נראה כי רכבת 'האיפוס הגדול' יצאה מהתחנה ורבים מראשי הסדר העולמי הנוכחי אינם מתכוונים לעצור אותה.

האחרון בשורת הגלובליסטים הינו מזכיר המדינה לשעבר ג'ון קרי אשר השתתף בדיוני פאנל 'הפורום הכלכלי העולמי' במהלכו טען כי ישנו צורך דחוף באיפוס גדול כדי לעצור את עליית הפופוליזם. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרי נשבע כי תחת ממשל ביידן, אמריקה תצטרף שוב להסכם האקלים של פריז אך כי זה "לא מספיק".

קרי קבע כי "רעיון האיפוס חשוב מאי פעם", והוסיף כי "אני באופן אישי מאמין שאנחנו בשחר של תקופה מרגשת ביותר".

הסנאטור לשעבר הבהיר כי ה"איפוס" הוא בסך הכל מיתוג מחדש של אותו סדר עולמי חדש שהתקיים בשני העשורים האחרונים ושהכרחי כדי לכבות את הפופוליזם.

"אני חושב שאירופה צריכה להסתכל על זה עם הברקזיט והפופוליזם הלאומי העולה - פופוליזם לאומני", אמר קרי.

"אחת העדיפויות שכולנו צריכים לטפל בה".

כשדיבר על האופן בו טראמפ הגדיל את כמות מצביעיו בשנת 2020, ציין קרי כי "מה שמדהים אותי הוא שככל שאנשים רבים עדיין הצביעו לרמת הכאוס והפרת החוק והסדר ושבירת הסטנדרטים, אני חושב שזה משהו שכולם צריכים לבחון".

במקביל נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, בירכה על סיכויי ביידן ואמרה כי יש "ידיד בבית הלבן" לגלובליסטים וכי שתי הגופים יעבדו על "ספר חוקים חדש לכלכלה הדיגיטלית ולחברה הדיגיטלית".

"הצורך בשיתוף פעולה עולמי והאצת השינויים יהיו המניעים לאיפוס הגדול. ואני רואה בכך הזדמנות חסרת תקדים", אמרה פון דר ליין.

כפי שתיעדנו באופן ממצה, "האיפוס הגדול" הוא רק הגלגול האחרון של סדר היום לריכוז השלטון בידי אליטה זעירה, המייתרת את זכויות האמריקאים ויתר בני המערב, המורידה את רמת חייהם, והמכריחה אותם להיכנע למערכת אשראי חברתית שתבטל כל פרטיות ואוטונומיה אישית.

כלי תקשורת מהדור הקודם כמו הניו יורק טיימס ו-YNET עדיין טוענים שה"איפוס הגדול" הוא "תיאוריית קונספירציה", וזאת גם כאשר מנהיגי העולם מכריזים עליה בגלוי.

 

עוד על האיפוס הגדול בראיון הבא

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE