הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'סטין ביבר ושון מנדז משיקים שיתוף פעולה מוזיקלי חדש עם השיר "Monster"
שני כוכבי הפופ התאחדו כדי ליצור שיתוף פעולה שבוודאות יגרום למעריצים ברחבי העולם להשתגע. לשיר הנוגע שמדבר בין השאר על הפחד מכישלון, יש גם קליפ חדש עם אווירה קודרת ומאוד דרמטית

שון מנדז וג'סטין ביבר, שני כוכבי הפופ הקנדים שחררו לאוויר העולם שיר חדש לגמרי בשם "Monster". השיר מסמן את הפעם הראשונה בה השניים משתפים פעולה. בעבר גם מנדז וגם ביבר רמזו שהם עשויים לעבוד יחד והנה סוף סוף הגענו ליום המיוחל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הסינגל החדש יהיה חלק מהאלבום החדש של מנדז בן ה-22, "Wonder" שעתיד לצאת בקרוב. שני הזמרים שרים על חיי התהילה והפחד מכישלון. ביום שני, השניים שיתפו בחשבונות האינסטגרם שלהם סרטון טיזר קצר מתוך הקליפ של השיר. "Monster# נובמבר 20 שון מנדז", כתב ביבר בתיאור הפוסט, בפשטות. מנדז כתב מתחת לפוסט שלו טקסט דומה, אך הוסיף: "הסינגל הבא מתוך Wonder#".

 

 

במהלך ראיון של Apple Music עם זיין לואו, דיבר מנדז על הקשר שלו עם ביבר ועל כך שהשיר מדבר על קשיי התהילה. "השיר הזה תמיד הדהד בתוכי והוא מעולם לא ממש מצא את דרכו החוצה. ועכשיו פתאום האזנתי לו יום אחד ופשוט יצרתי את הקשר שלי עם ג'סטין", אמר מנדז. "הוא פשוט התחיל לקבל צורה נכונה במהלך שלושת החודשים האחרונים. והתקשרתי אליו ואמרתי לו, 'תראה, יש לי שיר. הוא מאוד חושפני".

 

 

אחר כך הוסיף: "זה מדבר על איך שהחברה יכולה להציב סלבריטאים במעמד גבוה ואז לצפות בהם נופלים וזה נראה כאילו שזה עניין כזה של בידור. וזה קשה. והלב שלו נפל לתוך זה חזק", סיפר. "הוא ואני, אפילו אתמול, דיברנו בטלפון במשך שעה והייתה לנו שיחה מאוד עמוקה, אני חושב, על כל כך הרבה. זה פשוט הרגיש ממש נחמד בגלל שזה היה רגע של סגירת מעגל בשבילי, הבחור הזה שהיה הסיבה לזה שהתחלתי לשיר".

 

 

מנדז הסביר שביבר היה "אלביס עבורי" כשהוא רק התחיל לשיר, אז שיתוף הפעולה היה מאוד משמעותי עבורו. "להגיע לנקודה הזו ולנהל את השיחה המאוד אנושית הזו איתו והאמת שלו שנכנסת לשיר הזה והאמת שלי שהיא שם, זה מרגיש כמו אחד מהשירים הכי מיוחדים שאי פעם כתבתי".

 

צפו בקליפ החדש:

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE