הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פצצה פוליטית: רוג'ר סטון - "יש בידי ראיות שביל גייטס ומיקרוסופט עומדים מאחורי הונאת הבחירות"
היועץ הפוליטי הבכיר של נשיא ארה"ב טוען כי מערכות תוכנה של מיקרוסופט תוכנתו לבצע את העברת הנתונים במערכות ההצבעה דומיניון

רוג'ר סטון, הפעיל הוותיק שזוהה כאחד מאבות תנועת 'לעצור את הגניבה' המבקשת לחקור את תוצאות הבחירות לנשיאות, וראש הקמפיין הפוליטי לשעבר של הנשיא טראמפ בשנת 2016, פרסם סרטון המסביר כי יש לו עדויות שמיקרוסופט, בהנחיית ביל גייטס, עיצבה את תוכנת ההצבעה המאפשרת ספירה המסוגלת לייצר הונאת בחירות על ידי מערכות ההצבעה של Dominion והחברות המתחרות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



סטון הסביר כי מיקרוסופט, בהוראת גייטס, "תכננה תוכנה בשם Election Guard" ששימשה את דומיניון, כמו גם שירותי בחירות, Hurt Intercivic, Clean Ballot, מערכות בחירות וחומרה, BPro ו-SmartMatic. "

"במילים אחרות, 100% ממכונות ההצבעה ומערכות ההצבעה במדינה זו משתמשות באותה תוכנה בה השתמשה דומיניון להחלפת קולות", אמר סטון.

מערכות ההצבעה של Dominion מואשמות שוב ושוב בשימוש בתוכנת ספירת קולות שיכולה להחליף קולות אם מנהל מעוניין בכך.

 

 

עו"ד של קמפיין טראמפ, סידני פאוול, העלתה את הטענות הללו בפומבי ביום חמישי האחרון.

מאז שפאוול האשימה את דומיניון בהחלפת רצון העם האמריקני ובגניבת הבחירות, מעל 100 עובדי מערכות ההצבעה של דומיניון טיהרו את חשבונותיהם בלינקדאין, והחברה התנערה מהבטחתה להיפגש עם מחוקקי פנסילבניה ביום שישי.

"הכחשה של כלי התקשורת המרכזיים כי אין עדויות כלשהן מגוחכות. הראיות הן מוחצות ומשכנעות". אמרה פאוול, עו"ד שלא צפוי כי תטען לטענות שהיא לא יכולה לגבות בבית המשפט".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE