הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דו"ח שפורסם מציג נתונים חותכים לגבי האוכלוסיות עם ההרגלי כרטיסי אשראי הטובים והגרועים ביותר בארה"ב
כמעט כל הערים עם רמות החוב הקיצוניות נמצאות בדרום, והערים עם הרמות הטובות ביותר הן במערב או במזרח, מה הדפוס שאפשר לקבוע על פיו באיזה מדינות אנשים יעמדו בתשלומי ההלוואות ואיפה פחות כדאי לתת קרדיט, נתונים על פי WalletHub

אמריקה היא אומה של ניגודים, וחוב בכרטיס אשראי הוא לא יוצא מן הכלל.

עם אבטלה בשפל של 50 שנה ושוק המניות ממשיך לשבור שיאים, הצרכנים מגהצים את האשראי שלהם 5 אחוז יותר משנה שעברה לפי נתוני בנק אמריקה. הצפי להוספת חוב מוערך ב- 80 מיליארד דולר בכרטיסי אשראי בארה"ב השנה, על פי וולטהאב (WalletHub).

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Almost half of America now carrying credit card debt, and more of it

אבל משך הזמן שלוקח לאנשים בערים שונות לפרוע את החוב הזה משתנה מאוד. בקופרטינו, קליפורניה, בית למטה החברה של אפל בשווי 5 מיליארד דולר, רואים החזר חוב כרטיסים בתוך קצת יותר מ-12 חודשים, ציר הזמן הקצר ביותר במדינה.

בג'קסונוויל, צפון קרוליינה, לוקח יותר מ-11 פעמים יותר – 138.6 חודשים לשלם את היתרה החציונית, על פי וולטהאב, שהשתמשה בנתוני טראנס יוניון (TransUnion) על יתרות כרטיסים ב-2,564 ערים ונתוני הכנסה של הפדרל ריזרב כדי לחשב את זמן התשלום.

למעשה, כמעט כל הערים עם רמות החוב של הכרטיסים הפחות ברי קיימא נמצאות בדרום, והערים עם הרמות הטובות ביותר הן במערב או במזרח. מה מסביר את הפער? ערי החוף, שבהן התעשיות הטכנולוגיות, הפיננסיות והמשפטיות מקובצות, נוטות להיות משרות עם משכורות גבוהות יותר, מה שהופך את עומסי החוב לניתנים יותר לניהול.

"כשמסתכלים על חוב ואיך זה קשור להכנסות, כלומר יחס החוב להכנסה, אתה הולך לראות שבאזורים אמידים יותר יש יותר אינדיקציה לחוב כרטיס אשראי שמשולם מהר ובזמן ובפריסה מינימלית," אמר ג'יל גונזלס, אנליסט וולטהאב. "בדרום מזרח יש רמות הכנסה נמוכות יותר".

במילים אחרות, חוב בכרטיס אשראי הוא פתח נוסף לאי-שוויון בהכנסות, נושא מרכזי בבחירות הקרובות לנשיאות ארה"ב.

סך החוב בכרטיסי אשראי בארה"ב יגיע ל-1.1 טריליון דולר עד תום השנה, לפי הערכות וולטהאב. זה אפילו עוקף שיא הצמיחה בקטגוריה אחרת – הלוואות אישיות.

הלוואות בריבית קבועה שלעתים קרובות משמשות לגבש חוב כרטיס, טיפסו 10% משנה לשנה ל 115 מיליארד דולר באוקטובר.

כמה מהגופים שמנפיקים כרטיסי אשראי אמרו שהם החלו להדק את תקנות ההלוואות לקראת האטה כלכלית אפשרית. חלקם של הלווים באיחור של שלושה חודשים לפחות, והאחוזים בקריטריון הזה עומדים להגיע ל-2.01% בשנה הבאה, זה הזינוק הגבוה ביותר מאז 2010, לפי טראנס יוניון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE