הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אתר הנופש הזה בפיג'י הוא מקום המפלט המושלם בקורונה
בימי הקורונה יציאה לחופשה היא לא עניין פשוט. נראה שהדרך היחידה לעשות זאת היא על ידי מציאת מקום שיאפשר לנו בידוד חברתי מוחלט. מסתבר שיש מקום בפיג'י בו תוכלו לנפוש בלי דאגות

לאור מגפת הקורונה המתמשכת, יציאה לחופשה היא דבר שכדאי לעשות בזהירות כפולה ומכופלת אם אנחנו רוצים להימנע מחשיפה לנגיף. נראה שיש מקום אחד שמציע את הפתרון האולטימטיבי – הרפובליקה של פיג'י.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מדינת האיים הכריזה שגבולותיה יהיו סגורים בפני טיסות מסחריות עד מרץ 2021 לפחות. אך מטיילים נחושים בעלי אמצעים מוצאים את הדרך לעקוף את החוקים על ידי הרשמה באתר נופש יוקרתי מיוחד. אי הנופש הפרטי לאוקלה חבר לחברת התעופה Fiji Airways, חברת התעופה הלאומית, ליצירת לוח זמנים ייחודי.

 

 

כעשרים אורחים יכולים לטוס בטיסה הפרטית של Fiji Airways מלוס אנג'לס לנאדי, שדה התעופה המרכזי של פיג'י. משם, יועברו הנופשים ללאוקלה, שם הם יהנו מאי נופש פרטי לעצמם. מותרת כניסה מוגבלת של מטיילים לפיג'י וגם אלה נדרשים לבידוד של 14 ימים, אך הודות לריחוק של לאוקלה, משרד הבריאות אישר את התוכנית מבלי שהאורחים באתר ידרשו להתבודד לפני החופשה.

 

 

יחד עם זאת הנוסעים לאי לאוקלה יידרשו להציג שלוש בדיקות קורונה שליליות – אחת ממועד של שבועיים לפני הנשיאה, אחת ממועד של 72 שעות לפני הנסיעה ואחת עם ההגעה לפיג'י.

חוץ מההסעות והמלון, האורחים יוכלו ליהנות מהסוויטה הפרטית בשדה התעופה הבינלאומי בלוס אנג'לס – לאונג' שדה תעופה יוקרתי במיוחד בו מתארחים לעיתים קרובות סלבריטאים ובני משפחת המלוכה. לפני טיסת החזור, יוכלו המטיילים להתארח בלאונג' הפרטי של Fiji Airways בנאדי.

 

 

המחיר לעסקת חבילה יוקרתית כמו זו אינו צנוע מן הסתם. אם תרצו לנפוש בלאקולה עם כל המשתמע מכך, תצטרכו להיפרד מסכום של 490 אלף דולר שמכסה את הטיסה, שהייה של שבעה לילות מינימום, פעילויות באי, אוכל ושתייה והסעות אל אתר הנופש וממנו עבור פחות מ-20 איש. בנוסף, אם אינכם מתגוררים בלוס אנג'לס תצטרכו למצוא דרך אחרת להגיע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE