הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התפתחות דרמטית בצוות המשפטי של הנשיא: "סידני פאוול אינה מייצגת את נשיא ארה"ב"
עורכת הדין המוערכת שסיפקה מספר ציטוטים סנסציונים שהפיחו תקווה רבה בקרב תומכי הנשיא אינה מייצגת את הנשיא בהליך המשפטי כך הוכרז הערב בהודעה דרמטית, בתוך כך אפשר לפרשן את ההצהרה ב-2 צורות שונות - מה שבטוח ייתכן ותהיה להודעה השפעה על האסטרטגיה המשפטית של צוות עורכי הדין של טראמפ

בהצהרה דרמטית אשר שוחררה הערב, יום ראשון, הודיעה עורכת הדין הצעירה ג'נה אליס כי "סידני פאוול מתעסקת בעריכת דין על דעת עצמה. היא אינה חלק מהצוות המשפטי של הנשיא טראמפ. היא גם אינה עורכת דין במישור האישי המייצגת את הנשיא טראמפ".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במהלך השבועיים האחרונים פאוול, עורכת דין מוערכת ובכירה, שיחררה מספר הצהרות דרמטיות ביניהן רבות המתייחסות לתפקידה של חברת ההצבעה 'דומיניון' וחברת ההצבעה 'סמארטמאטיק' אשר היו מעורבות בהונאת הבחירות הגדולה בהיסטוריה כביכול.

פאוול המשיכה לטעון כי בידיה מגוון ראיות הקושרות בכירים במערכת הביון האמריקנית, המפלגה הדמוקרטית, בכירים במשטרים קומוניסטים ואפילו מספר חברי קונגרס וסנאט רפובליקנים לחברת ההצבעות המושחתת לכאורה, וכי היא תחשוף את הפרטים הללו בעתיד הקרוב.

ההצהרה הדרמטית שהגיעה הערב מקמפיין הנשיא, ושהכתה בהלם רבים מתומכי טראמפ אשר ראו את פאוול רק לפני יומיים במסיבת עיתונאים משותפת עם רודי ג'וליאני ועם ג'נה אליס נראית כחסרת תקדים.

כאמור, פאוול מתעסקת בצורה קדחתנית בקייס המשפטי נגד חברת מערכות ההצבעה 'דומיניון', בעוד ג'וליאני ואליס מנהלים את הקמפיין המבקש לבחון את כשרות הקולות 'הרגילים' בשש מדינות המפתח (אריזונה, נבדה, פנסילבניה, מישיגן, ג'ורג'יה ווויסקונסין).

כאשר תקוות תומכי הנשיא הייתה כי צמד הנראטיבים המשפטיים יוכלו להתאחד לכדי קייס משפטי הדוק וקוהרנטי אשר יוצג לבית המשפט העליון במהלך השבועות הבאים.

ההצהרה כאמור עוררה בלבול רב וכעת נראה כי ניתן לפרשה ב-2 דרכים שונות.

א. הצוות המשפטי הבין שהתבטאויותיה של פאוול מזיקות ברמה הפוליטית (תקפה את ראשי מערכת הביון ומספר מושלים רפובליקנים) והמשפטית לצוות המשפטי של הנשיא, והוא בחר בשינוי אסטרגיה מוחלטת ובו הכיוון של תביעה נגד מערכות ההצבעה לא תוכל לסייע לנשיא בשלב זה - על כן אין טעם להמשיך עם פאוול ויש להתמקד בנתיב האורתודוקסי שבו עורך הדין ג'וליאני ועורכת הדין אליס ממוקדים.

ב. מדובר באילוץ משפטי שנועד להפריד בין חלקי הקמפיין במטרה להצטייר בצורה 'ממלכתית' ומאורגנת יותר למול בית המשפט העליון בשבוע הבא והקריטי ולכן מדובר במהלך מתואם שנעשה על דעתה של פאוול שתמשיך לפעול כנגד דומיניון במישור הפרטי ולהגיש תביעות כאזרח פרטי.

נכון לעתה קשה לראות כיצד ההתפתחות הדרמטית תשפיע על האסטרטגיה המשפטית של קמפיין טראמפ אשר נראה היה כי הוא ממוקד בצמד זוויות.

א. זווית מערכות ההצבעה של דומיניון.

ב. זווית גניבת הקולות העירוניים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE