הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החרפה משמעותית בנהלי הסגר בלוס אנג׳לס: הוכרז איסור ישיבה במסעדות וברים לאורך כל שעות היממה ברחבי המחוז
החל מיום רביעי כלל המסעדות וברים במחוז יעברו למתכונת של משלוחים וטייק אוויי בלבד, לאחר שתחלואת הקורונה היומית חצתה את רף ה-4,000. "המגבלות נועדו להפחית את כמות ההתקהלויות, בייחוד כאשר נדרשים להוריד מסכה כדי לאכול או לשתות"

רשויות הבריאות במחוז לוס אנג'לס הודיעו מוקדם יותר היום (ראשון) על מגבלות חדשות שייכנסו לתוקף השבוע, וזאת על רקע הזינוק בתחלואת הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסעדה בלוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

 

החל מיום רביעי הקרוב, ה-25 בנובמבר, לקוחות לא יוכלו לשבת במסעדות וברים, ובתי העסק ייאלצו לעבור למתכונת של משלוחים וטייק אוויי בלבד.

כזכור, לפני ימים בודדים הזהירו אנשי מחלקת בריאות הציבור שכלל המסעדות ייסגרו ויעברו למתכונת של משלוחים וטייק אווי , במידה שממוצע הנשאים בחמשת הימים האחרונים יגיע ל-4,000 או מספר המאושפזים יגיע ל-1,750. ההחלטה התקבלה היום לאחר שמספר הנשאים ב-5 הימים האחרונים עלה ל-4,097.

"המגבלות נועדו להפחית את כמות ההתקהלויות, בייחוד כאשר נדרשים להוריד מסכה כדי לאכול או לשתות", נכתב בהודעת המחלקה, "החלטה זו תיכנס לתוקף בשעה 10:00 בלילה ביום רביעי, ותימשך לפחות שלושה שבועות".

 

 

עוד אמרו במחלקת בריאות הציבור: "הישארו בבית ככל הניתן במהלך שלושת השבועות הקרובים, נוכל להוריד את כמות החולים החדשים ולהציל חיים".

 

 

חשוב לזכור כי אם כבר בשבוע שעבר הזהירו בכירי מחלקת בריאות הציבור שאם יגיעו למצב שבו יש 4,500 נשאים חדשים בכל יום או 2,000 מאושפזים, עוצר כללי יוטל ברחבי מחוז לוס אנג'לס במשך לפחות שלושה שבועות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE