הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ברייטליין מרחיבה את פעילותה בפלורידה: תשיק קו רכבת ממיאמי לדיסניוורלד
חברת הרכבות הגדולה מתרכזת בימים אלו בפתיחת הקו שיחבר בין אורלנדו לדרום פלורידה, אך הבוקר נודע כי היא מתכוונת להוסיף תחנה חדשה בפארק השעשועים המרכזי במדינה. למעשה, מדובר בחלק מתכנון המשך הקו, שיגיע עד לטמפה

לתושבי דרום פלורידה תהיה בקרוב דרך קלה ומהירה יותר להגיע לפארק השעשועים המפורסם בעולם, וזאת על רקע התוכניות לחבר את מיאמי ודיסניוורלד באמצעות קו רכבת חדש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רכבות ברייטליין (צילום: ויקיקומנס)

 

בהודעת חברת הרכבות ברייטליין הוסבר כי סוכם על הקמת תחנה חדשה באזור דיסני ספרינגס - מתחם הקניות והבילויים של דיסני הסמוך לפארקים "אפקוט" ו-"אולפני הוליווד של דיסני":

"המיקום המרכזי של התחנה יאפשר לנוסעים לרדת מהרכבת ולהגיע לארבעת פארקי השעשועים, שני פארקי המים ויותר מ-25 בתי מלון הנמצאים באזור", אמרו בחברה.

כזכור, ברייטליין מפעילה היום קו רכבת שמחבר בין מיאמי, פורט לודרדייל ו-ווסט פאלם ביץ'. עם זאת, בעוד כשנתיים החברה אמורה להשיק קו חדש שיחבר את דרום פלורידה לנמל התעופה הבינלאומי באורלנדו, ובהמשך גם לעיר טמפה

"אנחנו נרגשים לעבוד עם ברייטליין על התוכניות לפתוח תחנה חדשה באזור דיסני", מסר ג'ף ווהל, נשיא אתר הנופש של דיסני, "מדובר בפרויקט שיסייע לכלכלה המקומית שלנו, ויציע פתרונות תחבורה מתקדמים לאורחים שלנו".

 

בעוד כשנתיים יפתח הקו לאורלנדו, ולאחר מכן גם לדיסני (צילום: ברייטליין)

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE