הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שחקן או פוליטיקאי: אנדרו קואומו, מושל ניו יורק, זכה בפרס האמי היום
אנדרו קואומו יקבל את פרס האמי על "מנהיגותו" במהלך מגפת הקורונה, בעקבות 111 ישיבות יומיות מוצלחות ששודרו והיוו השראה להנהגה בתפוח הגדול, טוויטר סוערת בפוסטים שמלגלגים ומוחים על ההחלטה

אנדרו קואומו, מושל ניו יורק כבר סיפר בהרחבה על הנהגתו במהלך מגפת נגיף הקורונה במסגרת סיבוב החתימות שלו בספר שכתב ופרסם על מילוי תפקידו במהלך תקופת המגיפה, אבל עכשיו הוא יהיה גם זוכה פרס האמי, בדיוק בזכות זה.

טקס פרסי האמי הבינלאומי הודיע ביום שישי כי הוא יקבל את פרס המייסדים שלו "כהכרה במנהיגותו במהלך מגפת הקורונה, והשימוש המיומן שלו במדיום הטלויזיוני כדי ליידע ולהרגיע אנשים ברחבי העולם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Governor Andrew Cuomo Will Receive an Emmy For His Daily COVID-19 Briefings

 

"111 התדרוכים היומיים של המושל עבדו כל כך טוב עד כי הוא יצר ביעילות תוכניות טלוויזיה, עם דמויות, קווי עלילה, וסיפורים על הצלחה וכישלון", אמר נשיא האקדמיה הבינלאומית ומנכ"ל, ברוס  פייזנר, בהודעה לעיתונות. "אנשים ברחבי העולם צפו בשקיקה כדי לגלות מה קורה, וניו יורק הקשוחה הפכה לסמל עבור הנחישות להשיב מלחמה".

על פי פרסי האמי, פרס המייסדים ניתן לאלה ש"חוצים גבולות תרבותיים כדי לגעת באנושות המשותפת שלנו".  עם מקבלי העבר נמנים סגן הנשיא לשעבר אל גור, אופרה ווינפרי וסטיבן ספילברג. הפרס יוענק רשמית לקואומו ב-23 בנובמבר.

ההודעה עוררה סערה ולעג משמעותיים ברשתות החברתיות, שרבים מהם הביעו את דעתם את דעתם על מדיניות בתי האבות השנויה במחלוקת שלו, הקשורה למותם של אלפי דיירים קשישים.

 

המושל אנדרו קואומו מקבל את פרס המייסדים של טקס האמי הבינלאומי ה-48

 

"זה מביש", הגיבה המנחה השותפה של "The View" מייגן מקיין.

"אם יהיה לנו מזל, אנדרו קואומו יקבל פרס נובל לשלום על עבודתו בסיום הסבל בבתי האבות של ניו יורק", צייץ סיראג' השמי מוושינגטון אקסמינר.

"אני מתחיל לחשוב שרוב 'הפרסים' של החברה שלנו כבר לא מוצעים כהכרה במעשי מצוינות ספציפיים", סיכם התורם של MSNBC, נוח רוטמן.

"הפרס הזה הגיוני כי קואומו הוא לא באמת מושל מוכשר ואמפתי - הוא רק משחק אחד בטלוויזיה", הטיח הפעיל הפרוגרסיבי מקס ברגר את הדמוקרט הבכיר בניו יורק.

 

 

"זה כמו הסיפור של פרס הנובל של אובמה", אמר העורך הפוליטי של "דיילי ביסט", סאם שטיין.

"אכן שימוש מיומן בטלוויזיה", צייץ העיתונאי החוקר אנדרו קר בטוויטר יחד עם תמונה של מופע הקומדיה "קואומו" עם אחיו מגיש CNN כריס קואומו.

"לאנדרו קואומו מגיע לעמוד לדין על הקשישים שמסדר בית האבות שלו רצח ישירות. במקום זאת, הוא מקבל פרס אמי", כתב המו"ל הפדרליסט בן דומנץ'.

 

Gov. Andrew Cuomo book on COVID-19 response out in October

הספר של קואומו בעקבות תקופת כהונתו במהלך המגיפה

 

בשבועות הראשונים של מגפת הקורונה, קואומו זכה לשבחים מצד דמוקרטים וחברי תקשורת על התדרוכים היומיים שלו להתמודדות עם נגיף הקורונה. עם זאת, המושל הכתיב בזמנו צו שדרש מבתי אבות במדינתו לאשפז חולי קורונה. למרות שצו זה השתנה מאז, המדיניות של קואמו מיוחסת במידה רבה למניין ההרוגים שובר השיאים של ניו יורק, הכולל קשישים רבים המתגוררים בבתי אבות.

 
 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE