הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נחזיר את הילדים לכיתות": ניו יורק נערכת לפתיחה המחודשת של בתי הספר
ראש העיר ביל דה-בלאזיו חשף פרטים ראשונים על החזרת התלמידים לבתי הספר הציבוריים, תהליך שיתבצע באופן הדרגתי. ככל הנראה, משרד החינוך ידרוש מהתלמידים לחתום על טופס שיאפשר לבצע בדיקות קורונה בתדירות גבוהה. "נציג את התוכנית המפורטת בשבוע הבא"

משרד החינוך בניו יורק יפרסם את תוכניותיו לפתיחה המחודשת של בתי הספר לאחר חג ההודיה, כך אמר הבוקר (רביעי) ראש העיר, ביל דה-בלאזיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, דה-בלאזיו הורה לסגור את כלל בתי הספר בעיר ביום רביעי האחרון, לאחר שממוצע הבדיקות החיוביות במהלך 7 הימים הקודמים חצה את רף 3%. בזמנו הוא הסביר שהסגירה ככל הנראה תימשך עד סוף החודש, ונראה שכיתות הלימוד יישארו ריקות גם כאשר נגיע לדצמבר.

"אנחנו נחזיר את הילדים לכיתות", אמר ראש העיר הבוקר, "בתחילת השבוע הבא נפרסם את התוכניות המפורטות, אבל כבר עכשיו אני יכול לומר שתהיה חזרה הדרגתית". ככל הנראה, בתי הספר לחינוך מיוחד יהיו הראשונים להיפתח, ואחריהם בתי הספר היסודיים. בשלב מאוחר יותר, גם תלמידי התיכונים ישובו לכיתות.

"כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים לפתוח את בתי הספר בצורה בטוחה", הסביר דה-בלאזיו, "אבל כעת נצטרך לבצע כמה שינויים והתאמות בעקבות האתגרים הגדולים שהגל השני של הנגיף הביא עמו".

"לא שאלה של אם, אלא מתי": ניו יורק בדרך למגבלות נוספות במסעדות וסגירת חדרי כושר

ככל הנראה, סוגיית בדיקות הקורונה תהיה החשובה ביותר (וזו שגם תקבע באיזו מהירות ניתן יהיה לפתוח את בתי הספר מחדש). לדבריו של דה-בלאזיו, תלמידים יתבקשו לחתום על טופס כדי לאשר למשרד החינוך לבצע בדיקות קורונה: "המטרה שלנו היא לבצע בדיקה לכל ילד, ולהיות מסוגלים לבצע עשרות אלפי בדיקות בכל רגע נתון", הוא אמר.

 

 

כאמור, פרטים נוספים צפויים להימסר ביום שני הבא, ה-30 בנובמבר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE