הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ניפר לופז מציגה עירום מלא בחשבון האינסטגרם שלה
לכבוד יציאת סינגל חדש, הזמרת העלתה לרשת החברתית תמונה בה היא מציגה עירום מלא ומפוסל למשעי. בפוסט אחר שיתפה סרטון עם קטע קצר מהשיר החדש, גם בו ניתן לראות את גופה המרשים של הכוכבת

ג'ניפר לופז מנסה לשבור את האינטרנט עם תמונת הקידום של השיר החדש שלה "In the Morning". ג'יי-לו בת ה-51 העלתה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה בה היא נראית בעירום מלא. מתחת לפוסט כתבה: "הפתעה! הנה צילומי העטיפה הרשמיים של הסינגל #InTheMorning שיצא ביום שישי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אמנם התמונה נועדה לקדם את השיר החדש, אבל נראה שכל מה שהעוקבים של הכוכבת מצליחים להתרכז בו הוא הגוף החטוב שלה. אזור התגובות בפוסט הוצף באימוג'יז של אש ואנשים שמכנים את לופז "אלילה" ו- "מלכה".

 

 

"את רצינית?" כתבה אחת המגיבות. "אחותי הגוף שלך הוא הכל". עוקבת אחרת הוסיפה, אמממ אני יכולה להיות היא כשאני אהיה גדולה?". מאמנת הסלבריטאים, טרייסי אנדרסון, שעבדה עם לופז בעבר, התרשמה במיוחד וכתבה: "אם זה לא ישבור את האינטרנט שום דבר לא יצליח לעשות את זה. וואו!!!!!!".

 

 

במבט ראשון זה עשוי להיראות שג'ניפר לא עוטה שום דבר על גופה בתמונה, אך למעשה יש בכל זאת פריט אחד משמעותי – טבעת האירוסין העצומה שלופז קיבלה מבן זוגה אלכס רודריגז. התמונה הלוהטת מגיעה שבוע לאחר שלופז זכתה בפרס אייקון השנה בטקס People's Choice Awards 2020.

רודריגז פירגן לכלתו לעתיד בטוויטר. "מזל טוב, מאצ'ה! את האייקון של האנשים ואף אחד לא ראוי לזה יותר ממך. את מודל לחיקוי והשראה לכולם. אני כל כך גאה בך! אני כל כך אוהב אותך!!!"

 

 

ביום ראשון שיתפה לופז בחשבון האינסטגרם שלה קטע מתוך ההופעה הלוהטת שנתנה בטקס ה- American Music Awards. גם שם היא מציגה גוף מרשים ביותר. מתחת לפוסט כתבה: "אנחנו שברנו את זה! תודה למאלומה ולכל מי שהיה מעורב ועזר להפוך את ההופעה ב- AMAS לכל כך נהדרת!!!"

23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE