הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחת קרדשיאן חגגה את חג ההודיה בשיא הגלאם
כשמשפחת הריאליטי המפורסמת בעולם חוגגת מאורע, זה אף פעם לא יהיה אירוע צנוע ושקט, גם לא בימי מגפה עולמית. מזל שהגיע חג ההודיה כדי שהם יוכלו להיפגש שוב לחגיגה נוצצת ומוגזמת

אף אחד לא חוגג כמו משפחת קרדשיאן, גם לא בחג ההודיה. השנה, קריס אירחה את המשפחה בביתה שבפאלם ספרינגס. לפי התמונות הרבות שהעלו קלואי קרדשיאן, קיילי ג'נר ועוד אורחים ממשפחת קרדשיאן, החגיגה הייתה נוצצת מאוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אלוהים אדירים, בישלתי המון! הכנתי קאפקייקס אוריאו, הכנתי עוגת אוריאו ואז קיבלתי את המתכון המדהים הזה מקים זולסיאק-בירמן, זה לחם קופים", אמרה קלואי בת ה-36, בזמן שהיא משוויצה בקינוח שהכינה באינסטגרם סטורי. "זה הולך להיות אלוהי. זה לא נראה יפה בגלל שפישלתי עם זה, אבל זה המתכון הראשון שאני מכינה שלה אז אני אמשיך לעבוד על הפרזנטציה. אבל אני מתרגשת!"

 

 

קלואי שיתפה שני סרטונים בהם בתה בת השנתיים, טרו משחקת עם בת הדודה סטורמי, בתה בת השנתיים של קיילי. ברגע נראה שהיה גם צוות שלם עם מסכות פנים.

 

 

האחיות ג'נר, קנדל בת ה-25 וקיילי בת ה-23 עשו הרבה רעש הודות לסרטון טיקטוק שצילמו במהלך החג. בסרטו השתיים מתבדחות על הדברים שיש להן במשותף ואלה שלא. הם עברו על קטגוריות שמתארות אותן בצורה הטובה ביותר, כמו "סופרמודל" או "דוגמנית אינסטגרם", "לצאת לבלות" או "להישאר בבית", "ילדה של אמא" או "ילדה של אבא", "שחקני כדורסל" או "ראפרים" ועוד.

 

 

כמובן שבקטגוריה האחרונה קיילי על "ראפרים" וקנדל הלכה על "שחקני כדורסל". קנדל יצאה לכאורה עם מספר שחקני כדורסל, העדכני ביותר הוא דווין בוקר, ואילו אבי בתה של קיילי הוא הראפר טראוויס סקוט. "אני עדיין סופרמודל מבפנים", כתבה ענקית הקוסמטיקה בתיאור הסרטון.

מוקדם יותר באותו יום, קנדל לקחה זמן להתחבר למעריצים שלה בטוויטר. "בשנה החולפת מצאתי קושי בלשמור על מורל גבוה לעיתים והתקשיתי מעט עם המצב הנפשי שלי. מה שעוזר לי להמשיך הלאה זו הכרת תודה!", צייצה הדוגמנית. "תהיו אסירי תודה היום על מה שיש לכם! שולחת אהבה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE