הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זו תהיה נקמה גלובלית וכואבת במיוחד": שגרירויות ישראליות בכוננות גבוהה - האם איראן בדרכה לפעולה חריפה במיוחד?
איראן לא רוצה מלחמה, היא מבקשת לחרוק שיניים בתקווה שיהיו חילופי משטר בארה"ב, בינתיים זה לא אומר שהאיראנים ישבו בחיבוק ידיים

לאחר שמנהיגי איראן האשימו ביום שישי את סוכנויות הביון הישראליות ואת ארצות הברית כי הם עומדות מאחורי הריגתו של מדען הגרעין הבכיר מוחסן פחריזאדה, ישראל העמידה את שגרירויותיה בכוננות גבוהה, כך לפי דיווח שהתקבל מזירו-הדג'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שגרירות ישראל בוושינגטון 

סדרת הצהרות רשמיות של ממשלת איראן הטילה את האשמה המובהקת על ישראל הידועה בעבר בחיסול מדענים איראנים כחלק מהמאמצים לרסן את המרדף של הרפובליקה האסלאמית אחר הפצצה האטומית.

"שוב, הידיים הרעות של היהירות העולמית הוכתמו בדם של המשטר הציוני השולט בחרב", אמר הנשיא חסן רוחאני בהצהרה.

איראן נשבעה לנקום על הריגתו של האיש שהאיתוללה עלי חמינאי כינה "מדען הגרעין וההגנה הבולט והמכובד במדינה" וזאת למרות שפחריזאדה תמיד הציג את עצמו במשך שנים כאינטלקטואל ואקמאי בלבד.

חמינאי קרא ל"ענישה מוחלטת של העבריינים ושל מי שהורה על כך" אך מבלי למסור פרטים.

ובעוד גורמים ישראלים מסרו "אין תגובה" בתשובה לפניות כלי תקשורת בינלאומיים לשאלה האם למדינה היהודית יש תפקיד בחיסול שכלל חמושים שתקפו את פחריזאדה ושומרי ראשו, הרי שבינתיים, ישראל העמידה את השגרירויות ברחבי העולם בכוננות גבוהה לאחר איומי התגמול האיראניים.

דובר משרד החוץ הישראלי מסר כי המשרד לא מתייחס לענייני ביטחון בנוגע לנציגיו בחו"ל.

כידוע, פאחריזדה היה ברשימת המוסד במשך שנים, וזו ללא ספק גם הסיבה שתמיד נסע עם שומרי ראש.

שעות בודדות לפני החיסול, כתבנו יאיר קליינבאום יצא עם הכותרת:
עכשיו השאלה היחידה שנותרה היא - האם איראן תיגרר לפעולה כנגד מטרות ישראליות או יהודיות בעולם, מלחמה - ככל הנראה, אלמלא תגיע תגובה איראנית חריפה במיוחד כנגד מטרות אמריקניות באזור - לא נראית עדיין באופק. 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE