הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קורטני קוקס יצרה מחדש את סצנת תרנגול ההודו המפורסמת מהסדרה "חברים"
באחד מפרקי חג ההודיה של חברים, מוניקה גלר (אותה משחקת קורטני) מופיעה כשעל ראש מונח תרנגול הודו שחובש משקפי שמש עצומים. לכבוד חג ההודיה האחרון, היא החליטה לשחזר את יצירת המופת

לרגע קצר ומיוחד, קורטני קוקס הייתה שוב מוניקה גלר. השחקנית בת ה-56 יצרה מחדש סצנה מפרק חג הודיה של הסדרה "חברים", בו היא רוקדת עם תרנגול הודו על הראש. "אני מרגישה כל כך אסירת תודה", אמרה קוקס בסרטון שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה. אחר כך הוסיפה שאם היא תראה עוד גיף אחד שלה "עם תרנגול הודו על הראש שלי כשאני רוקדת כמו פא*ינג טיפשה, אני פשוט הולכת להתפוצץ".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לשמחתם של מעריצי "חברים", קוקס שחזרה את הסצנה. "בכל מקרה, מאחר שאני סמל של חג ההודיה, הנה לכם, אני מקווה שזה יעשה אתכם שמחים", אמרה לפני שהחלה בריקוד תרנגול ההודו. היא אפילו הקפידה להוסיף לתרנגול ההודו משקפי שמש ואף לבשה חולצה ירוקה ממש כמו בפרק.

 

 

רבים מחבריה של קוקס התרגשו מהסרטון שהעלתה והגיבו עליו. ליסה קודרו שגילמה את דמותה של פיבי בופה בסדרה, הגיבה על הפוסט בהתלהבות: "את עשית את זה!". השחקנית ריס ווית'רספון כתבה: "אוהבת אותך אחות!".

 

 

הסרטון שהעלתה קוקס באינסטגרם רק גרם למעריצים להתרגש עוד יותר לקראת פרק האיחוד של "חברים" אשר יעלה בשירות הסטרימינג של HBO Max. מוקדם יותר החודש, מת'יו פרי צייץ בטוויטר שספיישל האיחוד יעלה במרץ 2021: "האיחוד של חברים נדחה לתחילת חודש מרץ. נראה שיש בפנינו שנה עמוסה במיוחד. וככה אנחנו אוהבים את זה!". יחד עם זאת לא התקבל אישור רשמי על התאריך החדש.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE