הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"את אור השמש שלי": יולנדה חדיד מעלה תמונה של בתה ג'יג'י חדיד והנכדה
התמונות של הסלבס מחג ההודיה ממשיכות להציף את הרשת וכעת הגיע הזמן להצצה נוספת לחיי משפחת חדיד. יולנדה, אמה של דוגמנית העל העלתה תמונה בה נראית האם הטרייה מנשקת את בתה על ראשה

יולנדה חדיד לא יכלה שלא לשתף עם העולם את התמונה החדשה של נכדתה. בתמונה, ג'יג'י חדיד נראית כשהיא מחבקת את בתה התינוקת ומנשקת את ראשה. הסבתא הגאה הוסיפה על גב התמונה סטיקר בו כתוב: "את אור השמש שלי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התמונה שהעלתה יולנדה מגיע זמן קצר לאחר שג'יג'י עצמה העלתה סלפי עם בתה. יחד עם זאת, עדיין לא נחשפו פניה או שמה של הקטנה. בשבוע שעבר העלתה חדיד תמונות אמה-בת נוספות, בהן חשפה שהיא ובן זוגה, זאין מאליק כבר הכינו את הבית לחג המולד מבעוד מועד.

 

 

"סוג חדש של עסוקה ועייפה", כתבה חדיד בתיאור הפוסט. "אבל היא החברה הכי טובה אז היא קיבלה קישוטים של חג המולד מוקדם". לפי התמונה נראה שחדיד עדיין מבלה את זמנה עם התינוקת בחווה של אמה, יולנדה חדיד, בפנסילבניה ולא בדירה בניו-יורק. גם את זמן ההסגר בילתה חדיד בחווה יחד עם אמה ובן זוגה, במשך זמן המגפה עד כה.

 


התמונות הללו מתווספות לתמונת החגים הראשונה של המשפחה, שהעלה ג'יג'י בהאלווין. תמונה, מאליק מחזיק את בתו שלבושה כמו ההאלק של מסדרת הקומיקס של "מארוול". שני ההורים מסתכלים על הקטנה במבט אוהב. בסטורי נוסף שהעלתה האם הצעירה היא נראית כשהיא טופחת על גבה של הקטנה בשביל גיהוק שאחרי האוכל. היא סיפרה לעוקבים שהקטנה שלה "מגהקת קרני שמש". בתמונה אפשר לראות את התינוקת שמונחת על גבי כתפה של אמה, כשהיא לבושה במכנסיים אפורים וגרביים צהובות.

80% לא
20% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE