הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שופטת בכירה בפנסילבניה פרסמה את דעתה: "יש לקבל את עתירת הצוות המשפטי של הנשיא ולשנות את התוצאות"
לפני שהצוות המשפטי של הנשיא יגיע לפתחו של בית המשפט העליון טענותיו על הפרות של זכויותיו ועיקרון השיוויון מקבלות אימוץ מאותה השופטת שקרה בעבר להקפיא את הליך אשרור הבחירות

לאחר ששופטת בפנסילבניה חסמה את המדינה מ"נקיטת צעדים נוספים" כדי להשלים את הסמכת המירוץ לנשיאות ביום רביעי (החלטה שבית המשפט העליון בפנסילבניה פסל ובכך סלל את הדרך של הקמפיין של טראמפ לבית המשפט העליון) הפילה ביום שישי השופטת חוות דעת מפורטת המצדיקה את החלטתה, אשר מסיקה כי שינויי המדינה בהליכי הצבעה בדואר היו בלתי חוקיים.

צו השופטת עוכב על ידי בית המשפט העליון במדינה כאמור שדחה את העתירה, אך במקרה והעתירה של צוותו של הנשיא תתקבל בבית המשפט העליון נראה כי כבר ברור מה ייפסק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השופטת פטרישיה מק'קולו ציינה בחוות דעתה כי התובעים "יצרו סיכוי להצליח לגופו של עניין", מכיוון ש"החוקה אינה מספקת מנגנון למחוקק שיאפשר הרחבת הצבעות לנעדרים בלא תיקון חוקתי".

"נראה כי לעותרים יש טענה ברת-קיימא לפיה הליכי ההצבעה בדואר הקבועים בחוק 77 נוגדים את חוקת פנסילבניה סעיף VII, סעיף 14, כלשונה הפשוטה של ​​אותה הוראה חוקתית המנוגדת להוראות ההצבעה בדואר שבחוק 77".

השופטת מוסיפה כי בלא צו חירום המתקן את העוול, סביר להניח שהתובעים יסבלו מ"נזק בלתי הפיך".

"אם מה שעשוי להיות תהליך הצבעה לא-חוקתי בדואר יישאר על כנו, פתקי דואר מסוג זה עשויים לחולל את ההבדל אם התובע מצליח או לא".

בקצרה; השופטת מק'קולו סבורה כי השינויים של הרגע האחרון בפנסילבניה בהצבעות הדואר היו ככל הנראה בלתי חוקתיים, ואם יתאפשר להם להישאר במקום הם עשויים להשפיע לרעה על לפחות אחד מהתובעים (חברי המפלגה הרפובליקנית) בבחירות העתידיות.

 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE