הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גלן קלוז הייתה מופתעת מהזכייה של גווינית' פאלטרו באוסקר
בטקס האוסקר של 1999, זכתה פאלטרו בפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסרט "שייקספיר מאוהב". על פי קלוז, שמעולם לא זכתה בפרס האוסקר בעצמה, אין כל היגיון בהשוואה בין עבודתם של שחקנים

גלן קלוז מביעה דעות קשוחות על תעשיית הבידור. בעת שהתארחה בתוכנית Popcorn של רשת ABC בהנחייתו של פיטר טראוורס, על מנת לקדם את סרטה החדש בנטפליקס, "Hillbilly Elegy", השחקנית דיברה על פרסי תעשיית הבידור. קלוז אמרה שבעיניה השוואה בין עבודות של שחקנים האחת לנגד השנייה היא "לא הגיונית" והתייחסה לזכייה של גווינית' פאלטרו ב-1999, על תפקידה בסרט "שייקספיר מאוהב".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"מעולם לא הבנתי איך אפשר בכנות להשוות בין הופעות", סיפרה קלוז. "אני זוכרת את השנה שבה גווינית' פאלטרו זכתה על פני השחקנית המדהימה שהייתה ב- 'Central Station'. חשבתי, 'מה?' זה לא הגיוני. אז אני חושבת שמי שזוכה זה קשור בהרבה מאוד דברים כמו...למשיכה או משהו כזה. פרסום, כמה כסף הם היה להם לשים מול העיניים של כולם".

אכן, קמפיין האוסקר של "שייקספיר מאוהב" הוא פרק ידוע לשמצה בהיסטוריה ההוליוודית, בין השאר בשל סגנון היחסית המכפיש והאגרסיבי של הארווי ויינשטיין. האסטרטגיה השיגה את פרס השחקנית הטובה ביותר לפאלטרו ואת פרס הסרט הטוב ביותר, ניצחון שנותר שנוי במחלוקת עד היום.

 

 

פאלטרו גברה בניצחונה על מועמדות מופלאות כמו מריל סטריפ, קייט בלאנשט, אמילי ווטסון ופרננדה מונטנגרו, השחקנית מהסרט "Central Station" עליו דיבר קלוז. במהלך הראיון, קלוז, אשר הייתה מועמדת האוסקר כבר שבע פעמים אך לא זכתה מעולם, הוסיפה: "אני בכנות מרגישה שלהיות מועמדת על ידי חברייך למקצוע זה הכי טוב שיכול להיות...אני מאוד גאה בזמנים בהם חברי למקצוע חשו שההופעה שנתתי הייתה שווה את תשומת לבם".

 

 

יתכן שקלוז תקבל מועמדות שמינית בטקס האוסקר של השנה הבאה, על תפקידה בסרטה החדש. על אף שהסרט עצמו לא התקבל טוב על ידי המבקרים, ההופעה שלה קיבלה אינספור תשבוחות. אך קלוז לא מאוד נלהבת מהרעיון של זכייה באוסקר הראשון שלה במהלך מגפה עולמית. "זה כל כך עצוב בזמן שבו כולנו לא יכולים לחגוג בחדר אחד יחד", אמרה קלוז. "כלומר, זה יהיה אירוני, אבל זה מה שהחיים עושים, לא? אני רק מקווה שאני אצליח להמשיך ולמצוא את התפקידים בגלל שהרבה פעמים אני חושבת שזה קשור בתפקיד".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE