הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ נתן ראיון ראשון מאז הבחירות: "הם רימו, הבחירות מבוימות, אולי ה-FBI נגדי, לביידן אין 80 מיליון קולות - זו הונאה מוחלטת"
"זו הונאה מוחלטת. ואיך ה-FBI ומשרד המשפטים לא עושים דבר, אולי הם בכלל מעורבים, הבחירות האלה מבויימות, הבחירות האלה הן הונאה מוחלטת"

מוקדם יותר הבוקר (שעון ניו יורק) התראיין לראשונה נשיא ארה"ב בכלי תקשורת כלשהו מאז ליל הבחירות ב-3 בנובמבר.

הדבר נעשה במסגרת תכנית הבוקר של יום ראשון שבערוץ פוקס ניוז.

"מה שקרה כאן הוא דבר נוראי, קולות הדואר הן אסון, מיליונים על גבי מיליונים שלהם התקבלו והגיעו לכל מיני מקומות. ישנם אנשים אשר קיבלו 3-4 מעטפות בדואר, אני מכיר אנשים כאלה. אנשים מתים קיבלו מעטפות, ואנחנו לא מדברים על 10 אנשים אלא על הרבה מאוד מתים שהצביעו כביכול בבחירות".

אמר הנשיא שרמז לכך שמשרד המשפטים האמריקני וה-FBI שיתפו פעולה קשרו קשק עם גורמים אחרים כדי להסתיר את גודל ההונאה כנגדו.

"זו הונאה מוחלטת. ואיך ה-FBI ומשרד המשפטים לא עושים דבר, אולי הם בכלל מעורבים, הבחירות האלה מבויימות, הבחירות האלה הן הונאה מוחלטת".

לגבי התנהלות התקשורת בנושא אמר הנשיא: "התקשורת אפילו לא רוצה לכסות את זה, הם לא רוצים לדבר על זה, הם יודעים כמה הכל פה רמיה. זה לא שונה מהסיפור של האנטר ביידן. הם לא רוצים לדבר על האנטר, אז הם סוגרים את זה, ביג-טק והתקשורת. מלבד הניו-פוסט שדיווח על זה. אין לנו חופש עיתונאות במדינה זו, יש לנו דיכוי של העיתונאות, הם מדכאים. אי אפשר שיהיה סקנדל שלא מדווחים עליו. זה ההונאה הגדולה בתולדות המדינה שלנו ברמת אלקטורים, ומה יותר גדול מרמה אלקטורית?, זה המהות של מדינתנו, זה המשחק כולו, והם רימו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לגבי ההופעה המצוינת שלו וסוגיית כשרות הקולות אמר הנשיא

"ניצחנו בקלות את הבחירות, אין סיכוי שביידן קיבל 80 מיליון קולות, אין סיכוי שהוא ניצח את אובמה בקהילות השחורות בערים מסוימות, ואז לפתע ביצועיו היו גרועים מאוד בהשוואה אליו בערים שחורות אחרות ביתר המדינה. אין סיכוי שזה קרה, הבחירות האלה היו הונאה, הבחירות האלה מבוימות".

על הישגיו הכלכליים ועל מצבה של מערכת הבריאות הוסיף הנשיא

"הבורסה בשיא, הגענו לחיסון, ואף אחד לא עשה דברים אלה, אנו במצב הרבה יותר טוב מיתר העולם ואירופה, יש לנו מספר חיסונים, ג'ונסון וג'ונסון בדרך לחיסון, אנו 4-5 שנים מקדימים את הלו"ז, הם בטח ינסו להגיד שביידן השיג את החיסון".

מחר צוותו המשפטי של הנשיא יתייצב לדיון קריטי בבית המחוקקים של מדינת אריזונה במטרה להפוך את התוצאות ולהציג ראיות הקשורות את התנהלות הבחירות להתנהלות פלילית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE