הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרמה בארגנטינה: חוקרי המשטרה פשטו על בית הרופא האישי של מראדונה, חשד מרכזי לרשלנות שגרמה למותו
ארגנטינה לא נחה. רופאו האישי של אגדת הכדורגל חשוד בכך שייתכן וטיפל ברשלנות במראדונה אשר שהה בביתו בימים הסמוכים למותו, חיפוש בוצע בבית והרופא נלקח לחקירה

חוקרים ארגנטינאים פשטו ביום ראשון על ביתו של רופאו של דייגו מראדונה כשהם בודקים מקרה אפשרי של הריגה לא רצונית בהיקשר למותו של אגדת הכדורגל.

הפשיטה מגיע לאחר שעורך דינו של מראדונה בשבוע שעבר קרא לחקירה מלאה של הנסיבות סביב מותו של פנומן הכדורגל בן ה-60, שנפטר ביום רביעי לאחר שלקה בלבט, כך דיווח הדיילי מירור במהלך יום ראשון.

החוקרים הגיעו לביתו של הרופא, לאופולדו לוק, בן 33, סמוך לשעה 8:40 בבוקר יום ראשון, והם צפויים לחקור אותו כשהם בודקים מקרה של רשלנות רפואית אפשרית במותו של כוכב הכדורגל הארגנטינאי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מכיוון שלוק היה הרופא האישי של מראדונה, התקבלה ההחלטה לערוך חיפוש בביתו ובניתוח החומרים של משרדו כדי לחפש מסמכים שיכולים לקבוע האם במהלך הטיפול של מראדונה בביתו התקיימו אי סדרים", מסר גורם ברשויות החוק לעיון ה'לה נסיון" הארגנטינאי.

עורך דינו של כוכב הכדורגל, מטיאס מוריה, העלה שאלות לגבי מותו של דייגו ביום חמישי.

"לאמבולנס לקח יותר מחצי שעה להגיע, וזה היה טמטום פלילי", אמר, על פי ה-Independent Online.

במקביל ביום שבת דיברו בנותיו של מראדונה - דלמה, ג'אנינה וג'אנה עם החוקרים והעלו גם שאלות לגבי מעורבותו הפוטנציאלית של לוק במות אביהם, כך דיווח הדיילי-מירור הבריטי.

משפחתו של מראדונה כבר התקוממה לאחר שעובד הלוויה שחרר בשבוע שעבר סלפי לצד גופת הסמל הלאומי. העובד, קלאודיו פרננדז פוטר לאחר האירוע.

מראדונה נחשב לאחד מגדולי הספורטאים בכל הזמנים, וכבש 34 שערים ב-91 הופעות בינלאומיות בנבחרת ארגנטינה, הוא זכה בגביע העולם במדי נבחרתו בשנת 1986 והשתתף בארבעה גביעי עולם

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE