הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ניפר לופז חוגגת את צאת שירה החדש במסיבת ריקודים וירטואלית
השיר החדש, "In the Morning", יצא השבוע לאחר שהזמרת העלתה טיזר סקסי ועירום במיוחד בחשבון האינסטגרם שלה. המשפחה של לופז הצטרפה אליה בחגיגה בחשבון האינסטגרם שלה

ג'ניפר לופז הוציאה שיר חדש בשם "In the Morning", לאחר שהדהימה את הרשת כולה בגופה החטוב עם תמונות טיזר שהעלתה. לופז המשיכה וחגגה באינסטגרם גם את השקת השיר עצמו. משפחתה של הכוכבת הצטרפה אליה במסיבת ריקודים וירטואלית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אלכס רודריגז, ארוסה של ג'יי לו, לא התבייש לרקוד בהתלהבות ולשיר את מילות השיר, בנותיו של כוכב הבייסבול לשעבר, אלה ונטשה, גם הם הצטרפו לחגיגה מול המצלמה. כמובן שהתאומים של לופז, אמי ומקס מופיעים בסרטון גם כן. "מסיבת הריקודים הווירטואלית הקטנה שלנו לכבוד 'In the Morning' הייתה אש. אני מקווה שיש לכולם סוף שבוע מדהים!!!".

 

 

זו לא הפעם הראשונה שהמשפחה המעורבבת חוגגת במסיבת ריקודים ביתית יחד. במהלך הקיץ האחרון, הם רקדו לצלילי שירי היפ-הופ משנות ה-2000. רשימת השירים כללה להיטים כמו "Dilemma" של נלי, "Ms. Jackson" של אאוטקאסט, ו- "In Da Club" של 50 סנט.

בהחלט נראה שהמשפחה הזו מאוד נהנית לבלות יחד. בפוסט שהעלה רודריגז, כתב: "השנה, יותר מאי פעם, חג ההודיה נושא משמעות מיוחדת עבור כולנו", כתב במהלך החג. "אפילו ברגעים המאתגרים ביותר, אנו צריכים למנות את הברכות שלנו ולחגוג את מה שיש לנו. היו אסירי תודה על המשפחה. היו אסירי תודה על החברים. היו אסירי תודה על האנשים שעושים שינוי בחיינו".

 

 

כהרגלה, לופז נראה פשוט מדהים במסיבת הריקודים הביתית שלה, שהגיעה לאחר פרסום צילומי העירום המטורפים שנועדו לקדם את השיר. לאחרונה, דיברה לופז עם מגזין "People" על הדרך בה היא שומרת על כושר בזמן שהיא מבלה זמן רב יותר בבית לאור מגפת הקורונה.

"אנחנו מנסים לא להגזים עם המתוקים והמלחים והסוכרים והפחמימות", סיפרה לופז על שגרת האכילה שלה. "התעסקנו בעיקר בלנסות ולמצוא את האיזון, של לפנק את עצמי ולנחם את עצמי. אבל באותו הזמן, להיצמד לתוכנית שלי ולהיות מוכנה".

 

השיר המלא:

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE