הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המלכה אליזבת השיקה מותג ג'ין משלה
היא לא רק ראש משפחת המלוכה הבריטית, המלכה אליזבת היא גם בעלת מותג ג'ין אותו היא השיקה בדיוק בזמן לחגים. שמו של הג'ין קרוי על שם ביתה של המלכה בנורפולק שבצפון לונדון – סנדריגהם

אם אתם מעריצים של משפחת המלוכה הבריטית ואלכוהול, זהו יום המזל שלכם. אחוזת סנדריגהם של המלכה אליזבת, בו נוהגת משפחת המלוכה לבלות את חג המולד בימים כתיקונם, השיקה ג'ין תחת שמה. לא רק שהמותג מגיעה מהאחוזה הכפרית של המלכה, הוא גם עשוי עם מרכיבים מהגינה שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לפי מגזין "People", הג'ין כולל אפרסמון שגדל בגן ווילד, "על קיר מוגן בקצה של מה שהיה שורה של חממות, אשר נבנו באמצעות כספי הזכייה של סוס המרוצים המפורסם, פרסימון, שהיה שייך למלך אדוארד השביעי". בנוסף השתמשו בתהליך הכנת הג'ין גם בעלי צמח ההדס.

מאחר ומדובר בג'ין מלכותי, אין זה מפתיע שהוא אינו מיוצר בייצור המוני ומחירו מתאים יותר למהדורה מיוחדת. בקבוק של הג'ין יעלה לכם 67$, אך למרבה הצער הוא נמכר כרגע אך ורק בממלכה המאוחדת.

 

 

זו לא הפעם הראשונה שהמלכה משיקה מותג ג'ין והיא ידועה כמעריצה מאוד נלהבת של המשקה. קוקטייל הג'ין המזוהה עמה מכיל תערובת של ג'ין, דובונה (משקה על בסיס יין) וחתיכת לימון, ויש הטוענים שהיא שותה אותו בכל יום. במהלך הקיץ, ארמון בקינגהאם השיק ג'ין שהוכן עם מרכיבים הגדלים בגינת ביתה הלונדוני של המלכה.

 

 

גם יורשה של המלכה, הנסיך צ'ארלס השיק גם הוא ג'ין משלו הישר מבית הכפר הפרטי שלו בגלוסטרשייר, הייגרוב. המקום ידוע בשל הגנים המרהיבים שלו וצ'ארלס הוא חובב גידול אורגני מוכר. גם תהליך ההכנה של הג'ין של נסיך וויילס משלב מרכיבים מהגן האורגני שלו בהייגרוב. כל הרווחים ממכירת הג'ין נתרמים לצדקה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE