הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורעי חוק מנבאדה פצחו הסופש במסע יריות ממכונית על עוברי אורח כל הדרך לאריזונה
סוכנות באריזונה מדווחת על חשוד שנורה על ידי שוטרים לאחר שכוון אקדח, זאת לאחר מסע פרוע בין מדינות וירי על אזרחים, המסע התחיל בנבאדה בקרב יריות במכולת, החשודים נעצרו לאחר שפונו לבית החולים

שוטרי מדינת אריזונה ירו ופצעו חשוד אפשרי ברצח מרכב מרכב קטלני בנבאדה ותקריות אחרות כאשר האיש לכאורה כיוון אקדח לעבר שוטר מתקרב לרכב שהתרסק,  כך מסרו הרשויות באריזונה.

הרכב שהתרסק ביום חמישי במחוז לה פאז במערב אריזונה על גבול מדינות לאס וגאס ולוס אנגל'ס על פי הדיווחים היה מעורב בכמה תקריות קודמות שבו יריות נורו על כלי רכב באזור פרקר, מפי המחלקה לבטיחות הציבור אריזונה הסופש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתמונת המעצר מעל- קיילי לואיס בת ה-25

 

לדברי גורמים רשמיים, תיאורי הרכב והחשודים באירועים בשתי המדינות תואמים, רישומי בית המשפט באינטרנט לא הציגו סנגורים שיכולים להגיב בשם החשודים.

הרשויות באריזונה פרסמו את שמם של שלושת החשודים המעורבים במה שמשטרת הנדרסון מכנה ירי אקראי במכולת.

התקפת הירי מרכב מוקדם ביום חמישי במכולת בהנדרסון הותירה גבר בן 22 מת ושלושה גברים ואישה עם פצעים שלא האמינו שהם מסכני חיים.

 

 

לפי המחלקה לבטיחות הציבור באריזונה, שוטרים הגיבו לדיווחים על חשודים בירי מכונית בצבע כהה על כלי רכב בכביש 95, ליד העיירה פרקר.

"כשהשוטר סגר על הרכב החשוד, הרכב סטה מהכביש והתגלגל. הרכב החשוד עלה לנוח על גג הרכב כשהחשודים עדיין בפנים", נמסר מהמשטרה בהודעה לעיתונות.

סמל ושוטר של משטרת אריזונה ביצעו עצירה מיידית וביצעו מעצר בסיכון גבוה לכיוון הרכב וצעקו פקודות ישירות לחשודים לצאת מהרכב.

המחלקה אמרה אז שאחד החשודים כיוון אקדח לעבר רשויות החוק, וגרם לסמל ולשוטר לירות בנשקם.

שלושת החשודים זוהו כשון מקדונל בן ה-30, כריסטופר מקדונל בן ה-28 וקיילי לואיס בת ה-25.

כל החשודים הועברו בתחילה לבית חולים באזור לפני שנעצרו בכלא מחוז לה פאס.

"באופן ראשוני, מאמינים כי החשודים נסעו ברחבי העיר באופן אקראי וירו על אזרחים ללא מניע נראה לעין", נאמר בהצהרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE