הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"שריפה איומה": בית החווה של ג'ניפר לורנס נחרב לגמרי
החווה המשפחתית של השחקנית בקנטאקי נמחקה לחלוטין בשריפה. בהצהרה רשמית דיווחו מהנהלת החווה שלא נשאר דבר במקום. למרבה המזל לא היו נפגעים בקרב בני האדם והחיות ששהו בחווה

החווה המשפחתית של ג'ניפר לורנס, בה מתקיים גם מחנה קיץ, בקנטאקי נחרבה עד היסוד בשל "שריפה איומה". ביום שבת, מחנה היי-הו פרסם הודעה רשמית בה הודיעו על החדשות המצערות לאחר שהאש פרצה ביום שישי בלילה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"בלב כבד מאוד אנו מאשרים את החדשות על כך שאיבדנו את האסם שלנו אתמול בלילה בשריפה נוראית. אנו אסירי תודה שאף אחד מהאנשים או בעלי החיים נפגעו, אך אנו עדיין מתאבלים על אובדן העבודה הקשה שנמשכה שנים והזיכרונות התרחשו בין הקירות הללו", כך נכתב בהצהרה.

עוד נכתב: "מילים לא לא יוכלו לתאר את הכאב בו אנו נמצאים, אבל אנו כל כך אסירי תודה על מחלקת הכבאות של סימפסונוויל וכל מכבי האש האחרים שהגיבו למצב החירום שלנו. אתם גיבורים אמיתיים. אנו גם כל כך אסירי תודה על אינספור חברי הקהילה שלנו שהושיטו יד ותמכו בנו בזמן הזה. האהבה שלכם והאדיבות חשוב לנו יותר ממה שמילים יוכלו לבטא.

 

 

לפי אתר TMZ, אחיה של הכוכבת, בליין לורנס, הבעלים והמנהל של המחנה, שלח מייל להורים של מחנאים מהעבר והסביר שהמשרד שלו היה באסם, תאים עבור הסוסים ואזור רכיבה פנימי, קיר אבן, תצוגה של בעלי חיים מקומיים, אזור יצירה ומחסן עם ציוד של החווה ועמדת אחות.

ג'ניפר דיברה על מחנה היי-הו בשנת 2015, בראיון שערכה עם Fox 5 והתבדחה על כך ששותפה לסרט "Silver Linings Playbook", ברדלי קופר אמר שהוא יופיע במחנה בקיץ כדי לעבוד שם. "בראדלי אומר כבר הרבה זמן שהוא הולך לבוא ולעבוד במחנה קיץ", סיפרה. "אמא שלי אמרה, 'בוא לכאן, בבקשה'. אני כל הזמן מנסה לומר למשפחה שלי, הוא רציני והוא לא יספר לכם מתי הוא בא. הוא פשוט יופיע במחנה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE