הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רומן חדש! ריהאנה ואסאפ רוקי יוצאים רשמית לאחר חודשים של שמועות
הזמרת והראפר נצפו יחד בעיר ניו-יורק בזמן שאכלו במסעדה עם מספר חברים. השניים הופיעו יחד בקמפיין קו טיפוח העור למותג של ריהאנה–פנטי. סביב השניים עלו לא מעט שמועות ונראה שסוף סוף יש אישור שהם יוצאים

ריהאנה יוצאת עם חברה מזה זמן רב, הראפר אסאפ רוקי, כך לפי מקור שדיווח למגזין "PEOPLE". החדשות מגיעות לאחר הדיווח שהשניים נצפו בארוחת ערב עם חברים ב- "Beatrice Inn" בניו-יורק במהלך סוף השבוע. הזוג עורר שמועות על רוב מאז שריהאנה סיימה בינואר את מערכת היחסים שלה עם בן הזוג המיליארדר חסן ג'מיל, איתו יצאה במשך שלוש שנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ביולי, ריהאנה אירחה את רוקי בקמפיין למותג טיפוח העור שלה, "Fenty Skin". השנים ערכו מספר ראיונות יחד כדי לקדם את שיתוף הפעולה. בסרטונים שצולמו עבור המגזינים "GQ" ו- "Vogue" בהם מופיעים השניים, רירי ואסאפ ענו על שאלות כמו מה הוא הדבר הראשון בו הם מבחינים באנשים ואיך הם מטפחים את העור שלהם.

"סוג העור שלי מורכב ממש כמו גברים", התבדחה ריהאנה כשאסאפ שאל על סוג העור שלה בסרטון למגזין "Vogue". "אתם תמיד מנסים לומר שנשים הן מסובכות אבל זה אתם!". כשריהאנה שאלה את הראפר על סוג העור שלו, הוא ענה: "חתיך".

 

 

בראיון ל- "GQ" אמר רוקי שהוא היה רוצה לראות יותר מגוון בתעשייה. "אני מייחל שתהיה יותר רבגוניות, מגוון, מן הסתם",אמר. "אני חושב שיש ניסיון להתפתחות במיוחד עם אנשים כמוך. אבל כן אני רוצה שיהיה יותר גיוון".

 

 

כשנשאל הראפר מה היה החלק "הקשה ביותר" בעבודה עם ריהאנה, אמר: "אני חושב שהחלק הכי קשה בעבודה איתך היא לא לעשות שטויות ולצחוק כל הזמן. כאילו הח*א הזה הוא קומדיה", אמר. "זה החלק הכי קשה. את יודעת, אנשים כאלה רציניים וזה קשה שלא, לא לצחוק. זה הכל. אבל היה כיף. החלק הכי קשה הוא לא לעשות יותר מדי כיף. אתה שוכח שזו עדיין עבודה בסופו של יום".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE