הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לבת של הזמרת פינק יש קול מטורף!
במהלך הופעה שעשתה הזמרת ב- "Disney’s Holiday Singalong", בתה בת ה-9, ווילו, הצטרפה אליה בשירה וגילתה כישרון יוצא דופן. במופע השתתפו גם ילדיהם של מייקל בובלה וסיארה

לקראת מופע חג המולד שיעלה ב-ABC, העלתה הרשת טיזר בו שרות פינק ובתה בת ה-9, ווילו בתוכנית "Good Morning America". בתה של הזמרת לגמרי גנבה את ההצגה עם הקול המדהים שלה. פינקה הובילה את תחילת שירו של נט קינג קול, "The Christmas Song" ואחריה שרה ווילו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בזמן שבתה שרה, פינק החזיקה עבורה את המיקרופון והסתכלה עליה בגאווה. פינק לבשה שמלה מטאלית עם שרוולים ארוכים, בעוד ווילו לבשה שמלה שמזכירה מאוד את השמלה של סינדרלה. השתיים הופיעו בזמן שמאחוריהן ישנו עץ חג מולד מקושט, אח בוערת וסרטונים ישנים של דיסני הוקרנו על הקיר.

 

 

פינק סיפרה לעוקבים שלה בטוויטר שמצפה להם הופעה מיוחדת מאוד, "רוצים לראות אותי ואורחת מיוחדת, שרות את אחד משירי חג המולד שאנחנו הכי אוהבות? בואו ושירו יחד איתנו!!!!", כתבה וצירפה סרטון הצצה למופע.

 

פינק היא רק אחד מבין סלבריטאים רבים שלוקחים חלק במופע, כמו ג'וליאן האף, דרק האף, BTS הקוריאנית, קייטי פרי ואדם למברט. מנחה המופע הוא ריאן סיקרסט. במופע ניתן לראות גם את שלושת ילדיו הקטנים של מייקל בובלה ואשתו היפיפייה לואיסנה לופליטו. הארבעה הצטרפו לאב המשפחה בשורה האחרונה של השיר.

 

 

הזמרת סיארה סיפרה לסיקרסט איך חוגגים את חג המולד בביתה, יחד עם בעלה האתלט ראסל ווילסון ושני ילדיהם המשותפים, ווין וסיינה, בעוד לזמרת יש ילד נוסף בשם פיוצ'ר, ממערכת יחסים קודמת. פיוצ'ר הקטן וסיינה הציגו בפני סיקרסט את ההופעה של אמם במתיקות כובשת.

 

 

"אתה מוכן לרוק אנד רול סביב עץ חג המולד?", שאלו הילדים יחד, לפני שסיארה הופיעה עם השיר, "Rockin Around the Christmas Tree". הילדים הצטרפו לזמרת כשהם לבושים בבגדי רוק אנד רול של שנות החמישים, כאשר מאחוריהם ניצבת תפאורה ורודה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE