הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"עדיין בשלבי פיתוח": קים ומשפחתו קיבלו חיסון מיוחד וניסיוני כנגד קורונה
הדיקטטור במדינה "הנקייה מקורונה" זכה לטיפול מיוחד ממשלת סין שהעבירה לו את החיסון הנמצא בשלבי פיתוח, נכון לעתה לסין עדיין אין חיסון באופן רשמי

מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און ומשפחתו, קיבלו לאחרונה חיסון ניסיוני נגד קורונה אשר מגיע מסין, כך מסר שלשום אנליסט אמריקני.

המנהיג העליון של הדיקטטורה המבודדת חוסן "בשבועיים-שלושה האחרונים בטיפול ניסיוני אשר סופק על ידי ממשלת סין", כתב הארי קזיאניס, מומחה לענייני צפון קוריאה מהמרכז לחשיבה ואינטרסים בוושינגטון, במאמר שהתפרסם באתר 19FortyFive.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קזיאניס הוסיף כי לא ברור איזו חברה סינית היא זו אשר סיפקה את החיסון ל- COVID-19, או אם הוכח שהוא בטוח לשימוש.

לפחות כשלוש חברות סיניות פיתחו עד עתה חיסון נגד וירוס, כולל קבוצת Sinophram, Sinovac Biotech Ltd ו-CanSinoBio, מסר קזיאניס שציטט את המדען האמריקאי פיטר הוטז.

בתוך כך, הידיעה מתקבלת בתדהמה מסוימת לאור העובדה שידוע שאף אחת מהחברות הללו לא פתחה בניסויים קליניים של השלב השלישי בתרופות האנטי-נגיפיות שלהן.

עד עתה צפון קוריאה מתעקשת על כך שאין בשטחה נפגעים מנגיף הקורונה, וזה ממשיך להיות הקו הרשמי של פיונגיאנג, בתוך כך, מומחים מחוץ למדינה מביעים ספקנות כלפי טענה זו והצביעו כי המדינה המבודדת חולקת גבול עם סין, המוקד המקורי להתפרצות.

הידיעה על כך שקים ומשפחתו קיבלו את החיסון מגיעה לאחר שהדיקטטורה ממשיכה למעט קשריה עם סין מלבד אלו ההכרחיים במטרה להמשיך ולהתגונן מהמגיפה.

בתוך כך, בתחום המסחר הפעילות נמשכת כרגיל, וזה כולל גם את עסקי התיירות בין המדינות (גורם הכנסה מרכזי עבור צפון קוריאה) אשר למרות הכוננות הגבוהה נמשכת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE