הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אליוט פייג' כוכב הסרט "ג'ונו" אשר נודע בשם אלן פייג' מכריז על היותו טרנסג'נדר
השחקן שמככב בסדרה של נטפליקס, "Umbrella Academy", חשף את היותו טרנס במאמר מרגש אותו העלה בטוויטר ובאינסטגרם. הוא הביע בפני המעריצים את השמחה הרבה שהוא מרגיש על כך שהוא סוף סוף מוכן להיחשף

הכירו את אליוט פייג'. השחקן אשר נודע לפני כן בשם אלן פייג', שיתף ברשתות החברתיות שהוא טרנסג'נדר. "היי חברים, אני רוצה לשתף איתכם שאני טרנס, כינויי הגוף שלי הם הוא/הם ושמי הוא אליוט", כך פתח את ההצהרה הארוכה שהעלה. "אני מרגיש בר מזל על כך שאני כותב את זה. להיות כאן. להגיע למקום הזה בחיי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הוא המשיך ופירט את תחושותיו: "אני מרגיש אסירות תודה מפעימה על האנשים המדהימים שתמכו בי לאורך המסע הזה. אני לא יכול להתחיל לבטא עד כמה נפלא זה מרגיש סוף סוף לאהוב את מי שאני מספיק כדי להיות האני האמיתי", כתב. "התמלאתי בהשראה בלי סוף על ידי רבים בקהילה הטרנסג'נדרית. תודה על האומץ שלכם, על הנדיבות שלכם ועל העבודה הבלתי פוסקת שאתם עושים כדי להפוך את העולם הזה למקום יותר מכיל וחומל. אני אציע כל תמיכה שאוכל לתת ואני אמשיך לשאוף לחברה יותר אוהבת ושוויונית".

 

 

פייג' הביע גם את החששות שלו כאדם טרנסג'נדר. "אני גם מבקש שתהיו סבלניים. האושר שלי הוא אמיתי, אך גם מאוד שברירי", הסביר. "האמת היא, למרות שאני מרגיש מאוד מאושר כרגע ועל אך שאני יודע כמה פריבילגיה אני נושא, אני עדיין מפחד. אני מפחד מהפולשנות, מהשנאה, 'הבדיחות' והאלימות". יחד עם זאת ביקש להדגיש שהחששות לא מונעים ממנו לחגוג את ההחלטה. "רק כדי להבהיר. אני לא מנסה להעיב על הרגע המאושר אותו אני חוגג, אבל אני רוצה להתייחס לתמונה המלאה.

 

 

אשתו של פייג', אמה פורטנר, הביעה את תמיכתה בצעד הנועז של בעלה. הרקדנית הקנדית שיתפה הצהרה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה וכתבה: "אני כל כך גאה באליוט פייג. טרנסג'נדרים, קווירים, א-בינארים הן מתנה לעולם הזה". עוד הוסיפה: "אני מבקשת סבלנות ופרטיות אך יחד עם זאת שגם תצטרפו אלי בתמיכה הנלהבת בחיי טרנסג'נדרים בכל יום ביומו. קיומו של אליוט הוא מתנה בפני עצמו. תמשיך לזרוח א. אני אוהבת אותך כל כך".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE