הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צוקרברג: "פייסבוק תעניק מידע 'סמכותי' בנוגע לנגיף הקורונה"
מנכ"ל ענקית הטק הודיע כי לחברה ישנה מחוייבות למסור את המידע שהיא רואה לנכון כמדעי למשתמשי הרשת החברתית הגדולה בתבל

בעוד הצבא הבריטי מתכונן למאבק ב"הפגנות נגד חיסונים" וב"דיסאינפורמציה" נגד חיסונים - כולל "עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם חברות מדיה חברתית" - מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג בחר להשליך אף הוא את כובעו למערכה.

המנכ"ל והבעלים של ענקית הרשת החברתית פייסבוק (שבבעלותה גם וואטסאפ, אינסטגאם ומסנג'ר) הודיע כי הוא מעוניין לספק למשתמשי הפלטפורמה "מידע סמכותי על חיסוני קוביד-19", כך על פי רשת CNBC.

החברה "כבר יצרה קשר עם ממשל ביידן", אמר צוקרברג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במהלך שיחת וידאו בשידור חי עם ד"ר אנתוני פאוצ'י השבוע אמר צוקרברג: "יהיו כמה דברים חשובים שנוכל לעשות יחד. אנו כבר מתכננים דחיפה של מידע סמכותי אודות החיסונים".

לאור ספקות רבות שנשמעו וצצו בחודשים האחרונים אודות נגיף הקורונה, פייסבוק מבקשת להעניק למשתמשיה את מה שהיא רואה כמידע הנכון בנושא.

לפני כשבועיים נקרא צוקרברג לסנאט של ארה"ב כדי להעיד בפני חברי בית המחוקקים על חשדות כי פייסבוק נהגה בצורה לא הוגנת במהלך הבחירות לנשיאות, והפלתה פרשנים שמרניים באינטרנט. מאידך הסנאטורים הדמוקרטים האשימו אותה כי החברה דווקא הפלתה דמוקרטים.

צוקרברג התנער מהאישומים והודיע כי ישמח לשתף פעולה עם כל גורם בנושא זה.

בינתיים נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ הודיע פעם אחר פעם מאז השימועים כי יש לבטל את סעיף 230 בחוק העיתונות האמריקני המעניק לרשתות החברתיות חופש פעולה כמעט מוחלט באופן בו הן מנהלות את השרתים ואת המידע שלהן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE