הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיילי סיירוס, אלן דג'נרס ועוד כוכבים תומכים באליוט פייג' לאחר היציאה מהארון כטרנסג'דר
אתמול יצא כוכב הסדרה "Umbrella Academy" שנודע לפני כן בשם אלן פייג', מהארון כטרנסג'נדר. את ההודעה בישר באמצעות מכתב מרגש שהעלה בטוויטר ובאינסטגרם. כעת הוא מקבל תמיכה מחבריו לתעשייה

אליוט פייג' מקבל הרבה אהבה על הצעד האמיץ שעשה. אתמול העלה השחקן, שהיה בעבר מועמד לאוסקר על תפקידו בסרט "ג'ונו", מכתב ארוך ברשתות החברתיות כדי לבשר על ההחלטה להיחשף כטרנסג'נדר. "היי חברים, אני רוצה לשתף איתכם שאני טרנס, כינויי הגוף שלי הם הוא/הם ושמי הוא אליוט", כך פתח את ההצהרה הארוכה שהעלה. "אני מרגיש בר מזל על כך שאני כותב את זה. להיות כאן. להגיע למקום הזה בחיי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בהמשך הוסיף: "אני אוהב את זה שאני טרנסג'דר ואני את זה שאני קוויר. וככל שאני מקבל את עצמי ומחבק את מי שאני, כך אני חולם יותר, כך הלב שלי גדל וכך אני משגשג יותר. לכל האנשים הטרנסג'נדרים שמתמודדים עם הטרדות, תיעוב עצמי, התעללות ואיום באלימות בכל יום: אני רואה אתכם, אני אוהב אתכם ואני אעשה כל מה שאוכל כדי לשנות את העולם הזה לטובה".

 

 

לאחר ההצהרה זכה אליוט לתמיכה נלהבת מחבריו לתעשייה ברשתות החברתיות. מיילי סיירוס כתבה: "אליוט שולט!", בעוד שאלן דג'נרס כתבה בטוויטר: "שולחת אהבה לחברי אליוט פייג'. אתה מעורר בי השראה עם הכוחות, האומץ והכנות שלך".

 

 

השחקנית אליסה מילאנו הגיבה על הציוץ שהעלה אליוט, "תודה לך על זה, אליוט". מהתוכנית בה מככב אליוט, "Umbrella Academy", נמסר: "כל כך גאים בגיבור העל שלנו! אנחנו אוהבים אותך אליוט!!!". גם נטפליקס הביעו את אהדתם והרגיעו את מעריצי הסדרה שהוא ייקח חלק בעונה השלישית: "כל כך גאים בגיבור העל שלנו! אנחנו אוהבים אותך אליוט!!! לא יכולים לחכות לראות אותך חוזר לעונה 3!".

 

 

ארגון GLAAD אשר תומך בשחקנים ושחקניות מהקהילה הלהט"בית+ בתעשיית הבידור, כתבו בהרחבה: "אליוט פייג' העניק לנו דמויות נפלאות על המסך והיווה דובר אמיץ עבור כל חברי קהילת הלהט"ב. אליוט כעת יהיה השראה לאינספור אנשים טרנסג'נדרים וא-בינארים. אנחנו חוגגים אותי. לכל האנשים הטרנסג'נדרים יש את הזכות להתקבל בחברה".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE