הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל ניו יורק חושף: עשרות אלפים יוכלו להתחסן נגד קורונה בתוך כשבועיים
אם לא יהיו שינויים ברגע האחרון, כ-170 אלף מנות של החיסון יועברו לרשויות הבריאות בניו יורק לקראת ה-15 בדצמבר. כבר עתה ברור כי מבוגרים בקבוצת הסיכון, דיירי בתי האבות ועובדי מערכת הבריאות יהיו הראשונים שיקבלו את הזריקה הכפולה

במשך חודשים ארוכים, מושל ניו יורק הזהיר שמדינתו תתמודד עם זינוק בתחלואת הקורונה בחורף, הן בשל מזג האוויר והן בעקבות החגים שחלים בתקופה זו. מוקדם יותר היום (רביעי) המושל קואומו חזר על הדברים ואמר שהעלייה בתחלואה תימשך אל תוך חודש ינואר, לכל הפחות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

מלבד ההיערכות בבתי החולים, קואומו הדגיש כי שלוש הסוגיות הקריטיות ביותר כרגע הן לוודא שבתי הספר יישארו פתוחים (או לפתוח אותם במקומות שהורו על סגירתם), הגברת מערך הבדיקות והסדרת נהלי הפצת החיסון לקורונה.

עוד חשף המושל שפייזר צפויה להעביר למדינה כ-170 אלף מנות חיסון נגד קורונה עד אמצע חודש דצמבר: "אם התהליך יימשך כפי שקרה עד כה וכל האישורים הנדרשים יתקבלו, אנחנו מאמינים שנקבל את החיסון ב-15 בדצמבר", הוא הסביר.

 

 

הראשונים שיקבלו את החיסון הם בעלי מחלות רקע ועובדים במערכת הבריאות ואכיפת החוק במדינה. בנוסף, ישנם כ-210 אלף דיירי ועובדי בתי האבות שגם הם צפויים להיות מהראשונים שיקבלו את החיסון.

 

המושל קואומו

 

במקביל, המושל מתמודד עם הזינוק בתחלואה שנרשם לאחר חג ההודיה: "אנחנו נראה שהנתונים ממשיכים לעלות במהלך תקופת החגים, לפחות עד תחילת ינואר. אנחנו יודעים שיש עיכוב קל בין הנתונים למגמות בזמן אמת, ולכן אנו סבורים שנראה עלייה בתחלואה לאורך חודש ינואר. השאלה היחידה היא באיזו מהירות התחלואה תעלה. אין פה איזה גורל שנקב מראש, אלא תוצאה של פעילות חברתית מוגברת בתקופת החגים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE