הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקס האוסקר של 2021 לא יהיה וירטואלי!
בניגוד לכל טקסי הפרסים שהתקיימו השנה, טקס האוסקר של 2021 יערך עם קהל חי באולם ולא במסכים. טקס הפרסים היוקרתי שאמור היה להתקיים בסוף פברואר, יתקיים בסוף חודש אפריל של השנה הבאה

לאור המגפה העולמית, טקסי הפרסים נאלצו לעבור למצב וירטואלי, כולל שטיחים אדומים מהבית ונאומי זכייה מצולמים. מסתבר שטקס האוסקר לא ימשיך את הטרנד המאולץ ויתקיים בצורתו המקורית, מול קהל חי. במקור אמור היה הטקס להתקיים ב-28 בפברואר, אך ביוני הכריזה האקדמיה שהטקס ידחה בחודשיים ויתקיים לבסוף ב-25 באפריל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בניגוד לטקס האמי, טקס האוסקר לא וירטואלי כלל. "טקס האוסקר מול קהל חי אכן יתקיים", כך נמסר מטעם נציג של האקדמיה ורשת ABC. כרגע עדיין לא ידוע אילו אמצעי בטיחות ינקטו ומה יהיו ההנחיות לקיום האירוע, אבל המקור מקור מסר שהאקדמיה "עשתה סיור בתאטרון דולבי (המקום בו מתקיים הטקס בכל שנה) לאחרונה כדי לראות את כל האופציות.

בהתאם לדחייה בתאריך הטקס, אושרה דחייה בזמני ההגשה עבור מועמדויות. האקדמיה אשר מנהלת את טקס פרסי האוסקר, הכריזה על השינויים בתאריכים האחרונים להגשה כמו גם על חוקי זכאות התואמים את הדחייה. סרטים אשר עומדים בקריטריונים חייבים לצאת בין התאריכים ה-1 בינואר 2020 ועד ה-28 בפברואר 2021, בשביל להיות זכאים למועמדות.

 

 

גם טקס גלובוס הזהב של 2021 נדחה לתאריך חדש ושובץ ב-28 בפברואר. בדרך כלל, הטקס הוא הראשון לפתוח את עונת הפרסים והוא נערך ביום ראשון הראשון של השנה הקלנדרית. איגוד העיתונאים הזרים של הוליווד הכריז ביולי שהטקס יערך מול קהל חי בבוורלי הילטון, בוורלי הילס ומנחות הטקס יהיו טינה פיי ואיימי פולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE