הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיילי סיירוס וליאם המסוורת' חוו "יותר מדי קונפליקטים" במערכת היחסים שלהם
הזמרת דיברה על הסיבות שגרמו לנישואים שלה לשחקן להתפורר, במהלך ראיון שערכה בתוכנית של הווארד שטרן. היא הודתה שהיא אהבה אותו מאוד ועדיין אוהבת אותו, אבל פשוט הייתה יותר מדי דרמה

מיילי סיירוס התארחה בתוכנית של הווארד שטרן ודיברה בפתיחות על הנישואים שלה לשחקן, ליאם המסוורת', אשר הסתיימו בגירושים ב-2019. סיירוס דיברה על כך שאיבדה את ביתם במאליבו בשריפות בקליפורניה ב-2018, מה שהוביל אותה "להיאחז" בהמסוורת' ובסופו של דבר הביא לקונפליקט שגרם לפירוק הנישואים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

סיירוס הסבירה שהיא "איבדה הכל" כשביתם נשרף בנובמבר 2018, חודש אחד בלבד לאחר שהיא והמסוורת' התחתנו. "היו יחד מגיל 16. הבית שלנו נשרף, היינו כאילו, מאורסים–אני אפילו לא יודעת אם באמת חשבנו שאי פעם נתחתן, אבל כשאיבדנו את הבית במאליבו–שאם תקשיב לקול שלי לפני ואחרי השריפה, הם מאוד שונים אז הטראומה מאוד השפיע על הקול שלי. ואני הייתי בכלל בדרום אפריקה, אז לא יכולתי לבוא הביתה והחיות שלי היו קשורות לעמוד בחוף הים. איבדתי הכל. היו לי תמונות פולארויד של אלוויס, כאילו שורה ראשונה, שעברו אלי מ–היו לי כמה סבתות שנתנו את תמונות הפולארויד של אלביס. תמיד התחברתי עם הסבתות של החברים שלי אז יכולתי לקבל מזכרות מהאומנים שאהבתי".

 

 

"בגלל שאני אדם אינטנסיבי ולא רציתי להתבוסס בזה ולא רציתי לחשוב, אתה יודע, 'מה יכולה להיות התכלית של זה?' פשוט נאחזתי למה שנשאר לי מהבית, וזה היה אני והוא", סיפרה הכוכבת לשטרן. "ואני באמת אהבתי ואני אוהבת אותו, מאוד, מאוד, מאוד, אני תמיד אוהב אותו".

 

 

למרות האהבה הגדולה שלה להמסוורת', הסבירה סיירוס שפשוט היו "יותר מדי קונפליקטים" בנישואים שלהם. "כשאני מגיעה הביתה, אני רוצה להיות מעוגנת על ידי מישהו. אני לא נהנית מדרמה או מריבות", שיתפה.

63% לא
37% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE