הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קמפיין החגים של גדולים מהחיים - קונים להצלת חיים
הארגון למען ילדים חולי סרטן במבצע תרומות מיוחד, חנות אונליין של מיטב הספקים המקומיים

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביום ראשון, 6 בדצמבר יוצא לאור קמפיין המוני מסוג שלא ראיתם כמוהו עד כה.

כולנו שמענו וראינו, וחלק גדול מאתנו גם השתתף בגאלות נוצצות, ערבי התרמה מרגשים, ואירועים לגיוס כספים לעמותות השונות. ואז באה לה גברת קורונה וטרפה את הקלפים.

אין יותר. אין התקהלויות. אין ארועים המוניים, אין הילטון ושולחנות עמוסי מעדנים, ואין מופעי ענק.

ולא רק כל האירועים נסגרו, רבים מהעסקים המקומיים ואחרים סובלים קשות מחריקת בלמים של השוק כולו, אבל לב הקהילה עדין דופק. הילדים המתמודדים עם סרטן עדין צריכים את אהבתנו, ויותר מאי פעם - תמיכה כלכלית מצילת חיים שתאפשר להם ולמשפחותיהם לעבור גם את הסרטן בשלום וגם את הקורונה, איבוד הכנסה, לחצים נפשיים, טיפולים, בידודים, ניתוק מהלימודים, תרופות, והתמודדות נפשית של חודשים ושנים של המשפחה כולה.

בזמן שעמותות רבות נאלצו לסגור את שעריהן, עמותת גדולים מהחיים לא רק שלא סגרה, ולא רק שנאלצה לקצץ כ 40% מהעובדים המסורים, עמותת גדולים מהחיים נחושה להמשיך להיות גלגל ההצלה אליו יכולות המשפחות של הילדים המתמודדים עם המחלה - לעזרה בכל תחום.

אז מה עושים? איך ממשיכים לתמוך בצרכים שרק הולכים וגדלים בזמנים כאלה שלכולם קשה, ושכל דרכי ההתרמה של שנים - חסומות?

 בעמותת גדולים מהחיים חשבו על הכל והגיעו לקונספט שמרעיש את העיר ופושט מפה לאוזן לכל פינה.

 בוקר בהיר אחד, מתקבל במשרד גדולים מהחיים טלפון לא צפוי. ריקי רגב, מתנדבת ופעילה וותיקה של גדולים מהחיים לוס אנג׳לס על הקו. ״שרה מה שלומך?״ ״יש לי שאלה, יש לי חברה טובה שכתבה ספר מדהים ומעוניינת למכור את ספרה דרך גדולים מהחיים ולתרום את כל הרווחים לעמותה."

המוח של שרה, מנהלת המשרד מנהל שיחות עם עצמו ברקע בשקט: ״איך אני הולכת למכור ספר דרך גדולים מהחיים...? המצב גם ככה לא פשוט. איך אני מרימה פרויקט מכירה של ספר שאני לא מכירה דרך ארגון שכולו התרמה לילדים חולי סרטן?״

אבל המח העסוק הזה כבר מתמודד כמה שבועות עם חיפוש דרך לערוך אירוע סוף שנה, חנוכה, חגים הכלליים... ואז מתחילה להירקם לה תכנית אחרת: ״ריקי - אין לי מושג איך זה הולך לעבוד אבל תני לה את המספר ונדבר.״

לא עובר זמן רב והטלפון מצלצל שוב.

״שרה שלום, זאת יפה מזרחי. כתבתי ספר. אני מעוניינת למכור אותו דרככם. אני רוצה לתרום את כל הרווחים לעמותה". כבר מהשיחה הראשונית הזאת נולד הקמפיין – תשובתה של מרכזת המשרד של גדולים מהחיים ליפה היתה: ״נשמע מעולה!! קודם כל תודה רבה!!! מאד מרגש בימים כאלה לראות שלמרות הקשיים יש עדין כאלה שעסוקים בלדאוג לאלה שזקוקים יותר, מה דעתך שאת תעזרי לי להרים יחד פרויקט. אני חדשה בלוס אנג׳לס ולא מכירה את הקהילה יותר מידי. מה דעתך לעזור לי לאסוף מספר מרשים של עסקים נוספים שישמחו למכור מתנות לתקופת החגים - ולתרום חלק מהרווחים שלהם לגדולים מהחיים? ככה נוכל להרים חגיגת שופינג של מתות בתקופת קניית המתנות של השנה, נוכל לתמוך בעסקים המקומיים שסובלים גם הם מהמצב - וכמובן בראש וראשונה - לעזור לילדים חולי הסרטן ולמשפחותיהם?״

את התוצאות של ההתלהבות העצומה שתפסה את יפה כבר בשיחת הטלפון הראשונה והשמחה שבה כל בעל/ת עסק מקומי ששמעו על הפרויקט הגיבו - תוכלו לראות ולחוות במבצע המקסים:

Garden of Dreams/ A Virtual Shopping Spree Fundraising Campaign

 

הקמפיין של גדולים מהחיים - משפחת לוס אנג׳לס תפס כמו אש בשדה קוצים – כל בעל עסק שהוזמן להשתתף מפה לאוזן הודה לנו מעומק ליבו על השיתוף והמליץ על עסקים נוספים, ההירתמות של בעלי עסקים מרחבי הקהילה פשוט מחממת את הלב. ההזדמנות להתאחד, למכור מתנות לאנשי הקהילה ולהקדיש חלק נכבד מהרווחים כתרומה לילדי גדולים מהחיים בארץ המתמודדים עם מחלת הסרטן, שלא עושה הנחות גם בתקופת הקורונה, המערימה קשיים גדולים נוספים על כל משפחה שמתמודדת גם כך עם אתגרי מחלת הסרטן הקשוחים מדבקים ממש.

 

אז לכל מי שמעוניין לרכוש השנה מתנות ליקיריכם הכנסו לאתר המיוחד שהקימו גדולים מהחיים לוס-אנג׳לס:

www.LargerthanLifeLA.com  ובכך:

  1. פנקו את יקיריכם ותהנו ממתנות מרהיבות המתאימות לכל סגנון, לכל כיס ולכל מין וגיל: החל ביצירות אמנות נפלאות, אופנות נשים וילדים, הספר המדובר בכל הוואלי – חלום אמריקאי, קוסמטיקה, דרך תכשיטים, מתנות לבית, צילום פורטרטים של היקרים לכם, אימון בחדר כושר, אימון פרטי, קראטה, סידורי פרחים מיוחדים במינם ומרהיבים ביותר, ועד יינות, חבילות שיעורים לבר, נרות דקורטיביים, סלסלות שי, תיקי עור, ועוד ועוד ועוד. הכל במקום וירטואלי אחד.
  2. תמכו בעסקים המקומיים בתקופה שקשה לכולם.
  3. הכי חשוב: תרמו למטרה מצילת חיים, לשיפור חייהם של ילדים במאבק ארוך עם מחלה ארורה ולמשפחותיהם.

 

אז יאללה – רכזו את קניות המתנות השנה במקום אחד והכי מיוחד שיש!

 www.LargerthanLifeLA.com

מיום ראשון, 6 בדצמבר, 2020 – יום ראשון, 20 בדצמבר 2020

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE