הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בצפון קליפורניה: בן 11 התאבד במהלך שיעור בזום
במשטרה סיפרו שהילד כיבה את המצלמה ומיקרופון לפני ששם קץ לחייו באמצעות אקדח שככל הנראה שייך לאחד מהוריו. אחותו, שלמדה בחדר סמוך, שמעה את הירייה וברחה לבית השכנים, והם בתגובה הזעיקו את רשויות החוק וכוחות ההצלה

תלמיד בן 11 מצפון קליפורניה שם קץ לחייו במהלך שיעור מקוון באפליקציית "זום", כך על פי רשויות החוק במחוז סן חואקין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

אתמול (רביעי) בסביבות השעה 11:00 בבוקר, המשטרה וכוחות ההצלה הוזעקו לבית בעיירה וודברידג', כ-100 ק"מ דרומית לבירת קליפורניה, סקרמנטו. עם הגעתם למקום, הם מצאו את הילד הצעיר בחדרו, בסמוך למחשב נייד. הוא פונה לבית החולים, אולם מותו נקבע כעבור זמן קצר.

חקירת האירוע העלתה כי הקורבן, תלמיד כיתה ו' ששמו לא פורסם, כיבה את המצלמה ומיקרופון לפני ששלף את האקדח וירה בראשו. אחותו ישבה בחדר סמוך והשתתפה בשיעור מקוון אחר כאשר נשמעה הירייה, והיא רצה לבית השכן, שהזעיק את המשטרה.

 

זירת האירוע, מחוץ לבית המשפחה (צילום: משרד השריף במחוז סן חואקין)

 

ככל הנראה, הורי הילד לא היו בבית בעת הטרגדיה הקשה. במשטרה הוסיפו כי כלי הנשק נרכש באופן חוקי ע"י אחד מדיירי הבית, אך לא נמסרו פרטים נוספים.

 

 

"המחשבות והתפילות שלנו הן עם המשפחה שנאלצת להתמודד עם טרגדיה כה קשה", מסרה מפקחת החינוך המקומית, קאת'י ניקולס-וושר, שהוסיפה שבימים הקרובים יתאפשר לתלמידים ומורים בבית ספרו של הילד לשוחח עם פסיכולוגים ויועצים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE