הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קים קרדשיאן לובשת שמלה עם הדפס של הפנים שלה וזה מוזר כמו שזה נשמע
כוכבת הריאליטי עושה מחווה לעצמה עם שמלה חדשה וצמודה במיוחד. את התלבושת הייחודית לבשה הכוכבת לכבוד ההשקה של קולקציית יום הולדת, שיצאה במותג הקוסמטיקה שלה, "KKW Beauty"

בחודש אוקטובר קים קרדשיאן ווסט חגגה יום הולדת ובגדול, מה שהביא איתו לא מעט ביקורת לאור כמות האנשים שנכחו במסיבה בזמן מגפה עולמית. דרך נוספת שנויה במחלוקת בה חגגה, הייתה בצילומי הקולקציה החדשה של מותג הקוסמטיקה שלה, "KKW Beauty".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קרדשיאן העניקה למעריצים שלה באינסטגרם הצצה לצילומים, בהם לבשה שמלה חובקת קימורים, עם הדפס של הפנים שלה בענק. "צילומי קולקציית יום הולדת. ממש אהבתי את היום הזה! תחליקו שמאלה כדי לראות את איפור העיניים הסגול!!!", כך כתבה קים מתחת לתמונות שהעלתה. "עובדה מגניבה...החדר שלי כשהייתי ילדה היה כולו בצבעי לוונדר וסגול תמיד היה כזה צבע יפה עיני ובגלל זה רציתי שקולקציית יום ההולדת שלי תכלול את הפלטה הסגולה הכי יפה שיש".

 

 

התלבושת של קים שמציגה את עצמה על עצמה, ממקמת את הכוכבת בחברה טובה. דוגמנית העל נעמי קמפבל לבשה סווטשירט עם הכיתוב "נעמי הרביצה לי...ואני אהבתי את זה", אחרי שהיא זרקה טלפון סלולרי על עובדת שלה וסלין דיון לבשה סווטשירט בנושא טיטאניק.

 

 

זו לא הפעם הראשונה שקים לובשת בגד עם הדפס של עצמה עליו. באוקטובר, מעצב האופנה אלכסנדר וונג הדפיס על שמלה עם קריסטלים, תמונה עם הגוף של קים בביקיני ורוד. קים הייתה כל כך גאה בבגד שהיא הציגה אותו בחשבון האינסטגרם שלה. השמלה נשלחה כמתנת יום הולדת ובכרטיס הברכה היה כתוב, "יום הולדת שמח לגוף הכי אייקוני בדור שלנו! אין דרך טובה יותר לחגוג מאשר להוסיף לו קריסטלים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE