הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ניפר לורנס, ג'סטין ביבר וכוכבים נוספים מגיבים למתיחה של משפחת קרדשיאן
בנות המשפחה המפורסמת שנופשת כרגע באגם טאהו, החליטו למתוח כמה מחבריהן המפורסמים, כולל טריסטן תומפסון אבי בתה של קלואי, הראפר טראוויס סקוט אבי בתה של קיילי, כוכבת הטיקטוק אדיסון ריי ועוד

נשות משפחת קרדשיאן וג'נר מבלות יחד בחופשה, מה שאומר שזה הזמן המושלם לעשות מתיחה על החברים המפורסמים שלהן. במבט קשוח, התקשרו קריס ג'נר והבנות קים קרדשיאן ווסט, קלואי קרדשיאן, קורטני קרדשיאן, קנדל ג'נר וקיילי ג'נר, לחברים בסדרה של שיחות פייסטיים. בין הקורבנות למתיחה תמצאו את ג'סטין ביבר, ג'ניפר לורנס ודייב שאפל, שניסו להתמודד עם השיחה המאיימת מהמשפחה הכי מפורסמת בעולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קלואי, בת ה-36, העלתה את החלק הראשון מסדרת הסרטונים שמציגה את תוצאות המתיחה, בעוד ששאר האחיות שיתפו את הסרטונים בסטוריז של חשבונות האינסטגרם שלהם. קיילי העלתה בחשבון הטיקטוק שלה את המתיחה שעשו לשחקנית זוכת האוסקר, ג'ניפר לורנס–מעריצה גדולה של משפחת קרדשיאן.

 

 

"בהתחלה הייתי צריכה לוודא שזה אמיתי", אמרה לורנס שנראית בסרטון מכסה את פיה בכף ידה, בהלם מוחלט. "מה אתן עושות?!". חברת המשפחה לה לה אנתוני הייתה מופתעת בצורה דומה, בזמן שענתה לשיחה במגבת. "הלו?", ענתה לטלפון בבלבול.

 

 

טריסטן תומפסון, שכרגע חזרה להיות במערכת יחסים עם קלואי קרדשיאן, נראה מבולבל גם כן כשהוא הבין שהשיחה לא מגיעה רק מבת זוגו. "אה היי", אמר תומפסון בתחילה, לפני שקלט את כל השבט בתמונה, "מה לעזאזל?"

 

 

ג'סטין ביבר מצדו ענה גם כן לטלפון בתמימות, מבלי להבין מה מצפה לו. "היי חברות, מה קורה?", אמר. אשתו, היילי בולדווין פשוט ענתה עם "הלו?" מבולבל כשהיא קיבלה את השיחה בעצמה. טראוויס סקוט, אבי בתה של קיילי שאל בתחילה, "מה קורה?", לפני שהכריז, "ביי!".

קורבנות נוספים הם ג'יידן סמית', היוטיובר דיוויד דובריק, היוטיובר ג'יימס צ'ארלס, חברתה הטובה ביותר של קיילי–סטאסי קרניקולאו וכוכבת הטיקטוק אדיסון ריי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE