הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעד חסר תקדים! האחים וורנר יוציאו את כל סרטי 2021 שלהם ב-HBO Max במקביל לבתי הקולנוע
בהחלטה יוצאת דופן שעשויה לשנות את הדרך בה יופצו סרטים חדשים בעתיד, האחים וורנר, סטודיו הסרטים השני בגודלו בעולם, הכריז על הפצה של סרטיו החדשים בסטרימינג

הסטודיו של האחים וורנר שם את כל הסרטים בסל של HBO Max. בצעד חסר תקדים החליט הסטודיו בנוסף לסרט "Wonder Woman 1984", בכיכובה של גל גדות, שיוצא החודש בסטרימינג, להוציא גם כל אחד מסרטים המתוכננים ליציאה ב-2021– מהסרט "Dune" ועד הסרט Matrix 4. כל אחד מהסרטים יצא באותו היום גם בבתי הקולנוע וגם בשירות הסטרימינג של HBO Max.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הליינאפ של 17 סרטים כולל את הסרטים: “The Little Things”, "Judas and the Black Messiah", "Tom & Jerry”, “Godzilla vs. Kong”, “Mortal Kombat”, “Those Who Wish Me Dead”, “The Conjuring: The Devil Made Me Do It”, “In The Heights”, “Space Jam: A New Legacy”, “The Suicide Squad”, “Reminiscence”, “Malignant”, “Dune”, “The Many Saints of Newark”, “King Richard”, “Cry Macho”, “Matrix 4”.

 

 

בהצהרה רשמית שיצאה מטעם הסטודיו נמסר: "אנו חיים בזמנים חסרי תקדים אשר דורשים פתרונות יצירתיים, כולל היוזמה החדשה הזו עבור האחים וורנר", כך אמרה אן סרנוף, יושבת ראש ומנכ"לית "WarnerMedia Studios". "אף אחד לא רוצה שסרטים יחזרו למסך הגדול יותר מאיתנו. אנחנו יודעים שתוכן חדש הוא דם החיים של תצוגה תיאטרלית, אבל אנחנו חייבים לאזן את זה עם המציאות שרוב בתי הקולנוע בארצות הברית ככל הנראה יפעלו בתפוסה מופחתת במהלך 2021. באמצעות התוכנית הייחודית והחד-שנתית הזו, אנו יכולים לתמוך בשותפים שלנו לתצוגה עם תזרים יציב של סרטים באיכות הגבוהה ביותר, בזמן שאנו גם מעניקים לצופי הסרטים שאין להם אולי את האפשרות לבתי קולנוע או אולי אינם מוכנים עדיין לחזור לראות סרטים בחוץ, הזדמנות לראות את הסרטים המדהימים שלנו ב-2021. אנחנו רואים את זה כמצב שבו כולם מנצחים, גם אוהבי הסרטים וגם המציגים ואנו מאוד אסירי תודה לשותפינו יוצרי הסרטים על כך שהם עובדים איתנו על התגובה החדשנית הזו לנסיבות הללו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE