הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למען שלום בית: גבר הצליח לקנות פלייסטיישן 5 תוך שהוא מוליך שולל את אשתו - כשהיא גילתה, הוא שילם על כך מחיר כבד
ג'ין היה מהראשונים להשיג את קונסולת המשחקים החדשה, אולם כאשר התברר לאשתו שהוא שיקר ולא מדובר במכשיר לטיהור האוויר, היא זעמה והכריחה אותו למכור את הסוני. הרוכש המאושר: "ראיתי את העצב בעיניים שלו"

לתושב טייוואן היה הרבה מזל והוא הצליח להשיג את קונסולת המשחקים החדשה של סוני - פלייסטיישן 5. אך מזלו הסתיים במהרה לאחר שאשתו גילתה כי מדובר בקונסולת משחקים ולא במכשיר שמטהר את האוויר, כפי שהוא סיפר לה תחילה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוני פלייסטיישן 5 (צילום: Getty Images)

 

מי שחשף את הסיפור המשונה ומשעשע הוא ג'ין וו, שרכש את הפלייסטיישן 5 מבני הזוג. הוא ראה מודעה בפייסבוק על מכירת הסוני ואפילו יצר קשר עם האישה. לדבריו, הוא החל לחשוד שמשהו לא בסדר כאשר הבין שהיא אינה 'גיימרית' שמבינה במחשבים.

"אבל זה היה במחיר מציאה, אבל החלטתי שאני חייב לבדוק את העניין לעומק", כתב וו בפייסבוק שלו. כאשר הלך למקום המפגש שקבע עם האישה, הוא נדהם לראות "גבר עצוב מאוד".

הוא סיפר ששוחח עמו כדי להבין מאיפה הוא רכש את הסוני, והמוכר סיפר כיצד "עבד" על אשתו ושכנע אותה שמדובר במטהר אוויר יוקרתי.

"חשבתי שהוא צוחק בהתחלה, אבל הבנתי שהוא רציני אחרי שהסתכלתי לו בעיניים. נדמתי, ממש חשתי את הכאב שלו", סיפר וו, שהוסיף: "כנראה שנשים כן יודעות להבדיל בין פלייסטיישן 5 למטהר אוויר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE