הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוצר נשימה: משפחת המלוכה קישטה את טירת וינדזור לכבוד חג המולד
המלכה אליזבת והנסיך פיליפ הודיעו על תכניותיהם לקראת החגים בוינדזור השנה, לאור מגפת הקורונה. הם אמנם לא יחגגו עם המשפחה, אבל הם לא ויתרו על הקישוטים המרשימים

חג המולד הולך להיראות שונה במיוחד עבור משפחת המלוכה הבריטית השנה. לאור המגפה העולמית, לא יתרחש הטקס בכנסיית מריה מגדלנה והמלכה אליזבת והנסיך פיליפ לא יבלו את החגים באחוזה שלהם בסנדריגהם–בכך הם שוברים מסורת בת עשרות שנים. במקום, הזוג מתכנן לחגוג בצורה "שקטה" בטירת וינדזור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

יחד עם זאת, המלכה והנסיך עדיין מתכננים לשמר את האווירה החגיגית של התקופה. טירת וינדזור קושטה למשעי עם עצי חג המולד, אורות מנצנצים ותאורה חגיגית. גולת הכותרת של קישוטי חג המולד בטירה, הוא עץ אשוח נורווגי בגובה של 6 מטרים, שמקורו בפארק הגדול של וינדזור. העץ ממוקם באולם סיינט ג'ורג', החדר הגדול ביותר בטירה, והוא מקושר עם 3,000 אורות ומעט קישורים זוהרים. המבקרים שיגיעו לטירה יוכלו להתרשם מהעץ המרהיב.

 

 

בנוסף לעץ, גם חלקים אחרים בטירה קושטו לכבוד עונת החגים. חג האוכל המרכזי מציג כעת את כלי האוכל היוקרתיים, העשויים מכסף אשר הוזמנו על ידי המלך ג'ורג' הרביעי ב-1806. מערכת הכלים מונה יותר מ-4,000 חלקים ומשפחת המלוכה עדיין משתמשת בה עד היום באירועים רשמיים.

 

 

בחלקים אחרים של הטירה, קישוטי החג מחמיאים לעיצוב הקיים. בגלריית המלכה ניצבים עצי חג מולד קטנים לכל אורך החדר, כאשר לצדם מוצבים רהיטי כסף נדירים. ולבסוף, בעוד שעץ האשוח בגדול 6 מטרים הוא העץ המרשים ביותר בטירת וינדזור, הוא בהחלט לא העץ היחיד. באולם הפנימי ניצב עץ חג מולד נוסף, מקושט בעיטורים מנצנצים ואורות. החלל אשר נוצר על ידי המלך ג'ורג' הרביעי ב-1820 כאזור לקבל בו את פניהם של אורחים רשמיים, הוא כעת החדר הראשון אליו מגיעים מבקרים כשהם נכנסים לטירה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE