הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“תירוץ עלוב לבן אדם": ג'סטין ביבר משתיק מעריצה של האקסית סלינה גומז
לאחר שמעריצה מושבעת של הזמרת קראה למשתמשי המדיה החברתית "להפציץ" את האינסטגרם של אשתו של הזמר, היילי ביבר, בהערות מרושעות, הוא מיד יצא להגנתה

ג'סטין ביבר לא מוותר ל-"תירוץ עלוב לבן אדם" על שקראה למעריצים של סלינה גומז לתקוף את אשתו, היילי ביבר במדיה החברתית. הזמר פנה לאינסטגרם כדי להגיב לאישה הלא מזוהה על הפעולות שלה ואמר: "רק רציתי לחלוק את זה כדי שאנשים יקבלו מושג עם מה אנחנו מתמודדים כל יום".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בסרטון של האישה, אותו ג'סטין פרסם גם כן, המעריצה של סלינה אמרה לעוקבים של הזמרת "פאק*נג להפציץ" את הלייב שעשו ג'סטין והיילי באינסטגרם. האישה עודדה אנשים להגיב על "ג'לינה" ועל "זה שסלינה טובה יותר". היא הוסיפה, "תיכנסו בה, בבקשה, בואו כולנו נכנס בה".

 

 

על דבריה של האישה הגיב ג'סטין: "זה מאוד קשה לבחור בדרך המלך כשאני רואה שאנשים כאלה מנסים לאגד אנשים להתנהג בבריונות לאדם שאני הכי אוהב בעולם. זה לא בסדר". יחד עם זאת, בן ה-26 אמר שהוא לא יתן לסרטון "לגנוב את האושר שלי. עוד הוסיף: "אני חושב על החיים שלה ועל אומללה היא צריכה להיות כדי לבלות את חייה בלגרום לאחרים להרגיש קטנים. השיעור כאן הוא שהיא זו שמפסידה...החיים הרבה יותר מספקים כשאתה מרים ומוסיף ערך לאנשים! חיים שבהם אתה רוצה לגרום לאחרים להרגיש קטנים ישאירו אותך בלי חברים ובלי אושר אמיתי".

 

 

בסטורי של חשבון האינסטגרם של היילי, גם היא הגיבה להערות והביעה אמפתיה לאישה. "אני בדרך כלל שותקת ולא מכירה בדברים האלה בגלל שאני צריכה להגן על עצמי ועל המצב הנפשי שלי", הודתה. "אבל זה באמת הגיע לרמה של כעס ושנאה שהיא לא בריאה ועצובה צורה קיצונית. אני בחיים לא, גם לא בעוד מיליון שנה הייתי מאחלת למישהו שיתייחסו אליו בצורה כזו ואני לעולם לא אמחל על התנהגות מלאת שנאה שכזו".

עוד הוסיפה, "אני רוצה רק לתמוך, להרים ולעודד נשים אחרות בתעשייה ולאחל להן אך ורק אהבה והצלחה ואני מאחלת לכל העוקבים שלי והתומכים לעשות את אותו הדבר!! אני מאחלת לאישה הצעירה בסרטון הזה את כל הטוב שבעולם, אני מקווה שהיא תמצא אהבה, שלווה ושמחה בחיים האלה!"

 

 

מתחילת מערכת היחסים שלהם, היילי וג'סטין הפכו למטרה עבור בריונות ברשת החברתית על ידי קהל המעריצים של סלינה. סלינה עצמה גינתה את ההתנהגות האגרסיבית באוקטובר של 2019. כוכבת הפופ אמרה למעריצים שהיא לא תסבול כל סוג של שנאה בתגובות שלה. "בבקשה תהיו אדיבים, אני לא אוהבת לראות אנשים מתנהגים בחוסר כבוד או בצורה גסה לאנשים אחרים, אז בבקשה אל תעשו את זה", אמרה גומז בלייב אינסטגרם בזמנו.

 

 

היילי התייחסה בדצמבר של 2019 לשמועות שהיא לא מחבבת את סלינה, במהלך ראיון. "אני חושבת שהמדיה החברתית היא קרקע פורייה לרעילות ואנשים יוצרים דרמה שקרית בין נשים ומנסים להסית נשים אחת כנגד השנייה וליצור את הנרטיבים האלה שהם פשוט...רעילים", כך אמרה למגזין "ווג" הבריטי, מבלי להזכיר שמות. "אני חושבת שזה חייב להשתנות וזה חייב להיפסק".

אשתו של ביבר התייחסה לעניין גם כשהם רק החלו לצאת. בחודש נובמבר של השנה, היילי סיפרה לדוגמנית אשלי גרהאם בפודקאסט שלה, "Pretty Big Deal", שאנשים "לא יודעים את הפרטים על הפיוס בינה לבין ג'סטין. "בניגוד לאמונה הרווחת, הוא היה רווק במשך תקופה ואני הייתי רווקה וסוג של פשוט ניסינו להבין את החיים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE