הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נערכים לאכיפה ממוקדת": לוס אנג'לס מגבירה המאבק בהתקהלויות בלתי חוקיות
לאחר ששיא תחלואה יומי נשבר בפעם השנייה בתוך ימים בודדים, שריף המחוז המאוכלס ביותר בארצות הברית הודיעו כי אנשיו כבר לא יסתפקו באזהרות ו"ניסיונות לחנך". ככל הנראה, המטרה היא לצמצם את כמות המסיבות הביתיות והמפגשים בין משפחות שאינן מתגוררות באותו הבית

רשויות החוק בלוס אנג'לס מעלות הילוך במאבק כנגד מסיבות ביתיות ומפגשים המוניים, וזאת על רקע הזינוק בתחלואת הקורונה ומספר החולים המאושפזים בבית החולים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שריף המחוז, אלכס ויאנואבה (צילום: משרד השריף)

 

שריף המחוז, אלכס ויאנואבה, הסביר ששוטריו מתכוונים למנוע את קיומם של "אירועי הדבקה המוניים": "מאז חודש מרץ, המאמצים שלנו מתרכזים בעיקר בלנסות לחנך את הציבור ולגרום להם לפעול לפי הנחיות רשויות הבריאות מרצון", הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו, "מעתה, אנחנו גם נבצע אכיפה ממוקדת כנגד אירועים מסוג זה".

 

 

ויאנואבה לא הסביר מה בדיוק עונה להגדרה של "אירועי הדבקה המוניים", אך בשבועות האחרונים רשויות המחוז הצביעו על מפגשים שנערכים בבתים פרטיים, בייחוד כאלה שבהן מעורבות משפחות מבתים שונים, כאחת הסיבות המרכזיות לזינוק בתחלואה.

במהלך חודשי הקיץ, כאשר רבים בחרו לערוך מסיבות ביתיות חרף הנחיות רשויות הבריאות, במשרד השריף היססו לפזר את הנוכחים. במקום, המחוז והעירייה הורו לנתק את הבתים מחשמל ומים, וזימונים לבית המשפט חולקו לבעלי הנכסים. כאמור, לא ידוע מה בדיוק צפוי להשתנות במדיניות המשטרה, אולם מדבריו של השריף עולה כי כעת כן יתבצעו מעצרים.

הודעתו של ויאנואבה מגיעה לאחר ש-7,854 נשאי נגיף הקורונה אובחנו ביום חמישי בלוס אנג'לס - שיא יומי חדש ששבר שיא שנקבע רק ביום שלישי. מתחילת המשבר אובחנו במחוז המאוכלס ביותר בארצות הברית יותר מ-420 אלף נשאי הנגיף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE