הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוהה בלתי חוקי התרוצץ בתחתונים ברחובות וזעק שנחטף: 29 גברים ואשה אחת אותרו ערומים למחצה בפשיטת כוחות ההגירה
למשטרת יוסטון נודע על הבית לאחר שאחד הקורבנות הצליח לברוח מהמקום, ושכנים דיווחו על אדם שרץ ברחוב בתחתונים. בפשיטה שנערכה בבית נמצאו 29 גברים ואישה. שלושת החשודים נעצרו על אף שהם התפשטו וניסו לשכנע שהם חלק מהקורבנות

רשויות אכיפת החוק בטקסס פתחו בחקירה לאחר שעשרות בני אדם ערומים למחצה נמצאו בבית בעיר. לפי החשד, מדובר בבית ששימש לסחר בבני אדם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקורבנות הועברו לבית ספר סמוך, והיום הם נלקחו למתקן כליאה של רשויות ההגירה (צילום: טוויטר)

 

האירוע החל בשעות הצהריים המאוחרות של יום חמישי, כאשר אל מוקד המשטרתי התקבל דיווח על אדם שרץ ברחוב בתחתונים תוך כדי שהוא טוען שנחטף. המשטרה סברה שמדובר באדם עם בעיות נפשיות, אך כאשר ניידת נשלחה למקום, הוא נרגע והסביר שנחטף והוחזק כנגד רצונו בבית בדרום העיר.

המשטרה פשטה על הבית ומצאה במקום 30 בני אדם - 29 גברים ואישה אחת (תחילה דווח על 25). "זה מספר די משמעותי של קורבנות בתוך הבית", הסביר ג'ונתן האלידיי, קצין בכיר במשטרה המקומית.

 

 

עוד הוסיף האלידיי כי שלושה בני אדם נעצרו במהלך הפשיטה. על אף שהחקירה נמשכת, הבלשים סבורים שמדובר במבריחים שהשתמשו בבית במרכז פעילותם הפלילית.

"אנחנו חושבים ששלושת החשודים החלו להתפשט כאשר הם ראו את השוטרים, והם ניסו להסתתר בין הקורבנות. מרבית האנשים לא היו נקיים, אבל הם כן וחלקם גם ענדו שעונים ותכשיטים אחרים, וכך ידענו שהם לא חלק מהקורבנות", אמרו במשטרה.

 

אחד משלושת החשודים שנעצרו במהלך הפשיטה (צילום: טוויטר)

 

מרבית הקורבנות שחולצו מהבית הם אזרחי מדינות מרכז אמריקה, לרבות מקסיקו, אל סלבדור, קובה והונדורס. הם סיפרו לחוקרים שהם הגיעו לבראונסוויל, עיר הפינה הדרומית של טקסס (וסמוכה לגבול), שם הם ככל הנראה נאספו ע"י המבריחים לאחר שחצו את הגבול.

עוד אמרו במשטרה כי כמעט כל הקורבנות נמצאו בבית כשהם לבשו רק תחתונים, וקיים חשד שמדובר בשיטה שנועדה למנוע את בריחתם מהבית. בעקבות כך, הקורבנות הועברו לבית ספר סמוך כדי להעביר שם את הלילה, והיום הם צפויים לעבור למתקן כליאה של רשויות ההגירה.

החקירה עוברת כעת לידי המשרד לביטחון המולדת וסוכנות אכיפת מכס והגירה (ICE).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE