הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סדרת הפריקוול של "משחקי הכס"–"House of the Dragon" חושפת את הדרקון הראשון שלה
בעוד שהפקת הסדרה החדשה אישרה את תחילת הצילומים ב-2021, היא גם פרסמה מספר תמונות של הדרקון הראשון אותו יראו הצופים בתוכנית. עלילת הסדרה תתרחש 300 שנה לפני הסדרה המקורית ותלווה את עלילות בית טארגאריין

סדרת הפריקוול של "משחקי הכס", שנקראת "House of the Dragon" שחררה טיזר לאמנות הקונספט שלה. בתמונות נראה דרקון שמזכיר במידה את הדרקונים שראינו בסדרת המקור המצליחה שרצה במשך שמונה עונות ב-HBO.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בציוץ רשמי שעלה בחשבון הטוויטר של "משחקי הכס" הוכרז: "הדרקונים באים", ואושר שתחילת הפקת הסדרה החדשה תקרה ב-2021. עלילת הסדרה מתרחשת 300 שנה לפני תחילה הסדרה המקורית, והיא עוקבת אחר בני בית טארגאריין במשך 10 פרקים. אחד האירועים שהוזכרו במהלך "משחקי הכס"- מלחמת האזרחים של טארגאריין יופיע במהלך הסדרה החדשה.

 

 

השחקן פדי קונסידיין, הוא הראשון שלוהק לסדרה החדשה והוא יגלם את דמותו המלך וייסריז טארגאריין אשר "נבחר בידי הלורדים של ווסטרוז כדי להמשיך את מלוכתו של המלך הזקן, ג'איהאיריז טארגאריין, במועצה הגדולה של הארנהל". הכרזות על ליהוקים נוספים צפויות בקרוב.

 

 

הסדרה "בית הדרקון" או "House of the Dragon", מבוססת על ספרו של ג'ורג' ר.ר. מרטין- "Fire & Blood", ואילו התסריט נכתב על ידי מרטין עצמו בשיתוף של ריאן קונדל. התוכנית צפויה לעלות לאוויר ב- 2022, ודמויות נוספות שנוכל לראות בה הן: הנסיכה רהאינירה טארגאריין- היורשת הנבחרת בידי וייסריז. המלכה אליסאן הייטאוור- אשתו השנייה והשאפתנית של וייסריז, ואמה החורגת של רהאינירה. הנסיך דיימון טארגאריין- הדוד של רהאינירה ולוחם מנוסה. אייגון טארגאריין השני- אחיה למחצה של רהאינירה הצעיר ממנה, שמתחרה בה על הכתר וכך מצית את מלחמת האזרחים.

 

 

הסדרה מחליפה פרויקט פריקוול נוסף שהיה אמור לצאת בכיכובה של נעמי ווטס. HBO אף הספיקה לצלם פיילוט לסדרה הזו, אך לבסוף הוחלט לגנוז אותה ב- 2019. "לאחר מחשבה רבה, החלטנו שלא להתקדם עם הסדרה", כך מסרה הרשת בהצהרה רשמית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE