הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התביעה של טראמפ לנשיאות בשבוע הקרוב מסתבכת: רודי ג'וליאני אובחן חיובי לקורונה
עורך דינו של הנשיא אובחן כנשא הנגיף, כך צייץ טראמפ היום. ג'וליאני, בן 76, נמצא בקבוצת סיכון גבוהה עבור הנגיף, אך עדיין לא ברור אם הוא סובל מתסמינים. ראש עיריית ניו יורק לשעבר הוא האחרון מבין כמה וכמה אנשי צוות במעגל הפנימי של הנשיא שנדבקו. האבחנה שלו מגיעה כשבועיים לאחר שבנו אנדרו ג'וליאני, המשמש כעוזר מיוחד לטראמפ, נמצא גם הוא חיובי

עורך דינו של הנשיא דונלד טראמפ, רודי ג'וליאני, נמצא חיובי לנגיף הקורונה, כך הודיע טראמפ היום לפני כשעה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Rudy Giuliani baselessly alleges 'centralized' voter fraud at free-wheeling  news conference

 

"@RudyGiuliani, ללא ספק ראש העיר הגדול ביותר בהיסטוריה של ניו יורק, אשר עבד ללא לאות חושף את הבחירות המושחתות ביותר (עד כה!) בהיסטוריה של ארה"ב, נמצא חיובי לנגיף סין. אם תשתפר בקרוב, רודי, אנחנו נמשיך!!!" טראמפ כתב בציוץ.

ג'וליאני, בן 76, נמצא בקבוצת סיכון גבוהה עבור נגיף הקורונה. לא ברור אם לג'וליאני יש תסמינים או לא. הצוות של ג'וליאני לא מגיב לבקשת תגובה לנושא.

ראש עיריית ניו יורק לשעבר היה באטלנטה ביום חמישי כדי להשתתף בשימוע של ועדת המשנה של הסנאט בנושא האבטחה בבחירות. הוא הוביל את המאבק המשפטי של טראמפ כדי לבטל את ניצחונו הכנראה צפוי של ג'ו ביידן בנובמבר, בטענה ללא ראיות משמעותיות או מכריעות להונאת בוחרים נרחבת.

האבחנה של ג'וליאני מגיעה כשבועיים לאחר שבנו אנדרו ג'וליאני, המשמש כעוזר מיוחד לטראמפ, נמצא גם הוא חיובי לנגיף- כך עולה מכך שגם בנו אנדרו ג'וליאני,המשמש כעוזר מיוחד לטראמפ, נמצא חיובי לנגיף.

ג'וליאני הוא האדם האחרון במעגל הפנימי של הנשיא שנדבק באופן מעורר השתאות בנגיף הקורונה, כי על פי המצופה מאנשים במעמדם שמודעים לסדר היום העמוס שלהם מן הראוי שידבקו בנהלי זהירות בסיסיים שכפי הנראה בצורה עיקשת שהממשל הנוכחי נמנע מלנקוט באופן מוצהר במסיבות עיתונאים פומביות ופגישות של הסגל. לפחות 52 אנשים הקשורים לבית הלבן נמצאו חיוביים בחודשים האחרונים, בהם טראמפ, ראש הסגל שלו וכמה יועצים בכירים.

 

רודי ג'וליאני אובחן כחולה קורונה בעיצומו של המאבק המשפטי אותו הוא מוביל

 

האבחנה הרפואית של עורך הדין גם משבשת את מאמציו של טראמפ לבטל את תוצאות הבחירות אשר הוא טוען לכאורה שנגנבו ממנו. ג'וליאני נסע בימים האחרונים לכמה מדינות "שדה קרב" בעלות חשיבות לתוצאות בחירות, בטענה להאשמות בהונאת בוחרים, תוך שהוא לא מצליח להציג ראיות בתיקים משפטיים.

עד כה בתי המשפט לא פסקו לטובת ממשל הנשיא הנוכחי ונראה שהתביעה מקרטעת אם כי המאבק מתנהל בלהיטות רבה מצד ג'וליאני, אך נראה שכעת הקמפיין המשפטי הזה יסתמן כספינה שוקעת במידה והעורך דין לא יראה החלמה מהירה מהנגיף תוכך מספר ימים באורח פלא כמו שהנשיא זכה לעשות בעזרת הצוות הרפואי והקוקטייל תרופות הניסיוני שקיבל. בל נשכח ראש העיר המיתולוגי של ניו יורק הוא מבוגר יותר ובעל סיכויים פחותים להתמודדות כה מרשימה, ולצער המפלגה הרפובליקנית ההדבקות בנגיף של נושא הלפיד שלהם עבור המאבק לנשיאות בבית המשפט מגיעה בתזמון הכי גרוע שיכול להיות, מאחר והלו"ז לשבוע הקרוב עמוס בפעילות משפטית שג'וליאני לא יכול להרשות לעצמו להפסיד.
ניתן לשער שבמידה ובימים הקרובים הוא יהיה במצב שיוכל לתפקד, אולי יהיה ניסיון לייצוג מרחוק בשיחות ווידאו כמו שראינו במקרים של ייצוגים וירטואלים אחרים מאז שהמגיפה התחילה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE