הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
?Got Checks? Need Cash
חברת פדיית הצ'קים Cash 4 Less פועלת מזה שלוש שנים בלוס אנג'לס ומציעה את התעריפים הטובים ביותר ללקוחותיה בכל תחום, בכל מגזר עסקי או פרטי, עובד או מעביד וכל אדם הזקוק לפריטה מיידית זוכה לשירות לקוחות נאמן יעיל ודיסקרטי מהחברה הנחשבת למובילה והמצליחה ביותר בתחומה בעיר

תעשיית פדיית הצ'קים בארה"ב היא אחת התעשיות החזקות והמשגשגות והסיבה לכך פשוטה למדי. לפחות כל אחד מתוך ארבעה משקי בית מסתמכים על שירותים פיננסיים חילופיים. הביקוש לשירות פדיון צ'קים נשאר יציב עבור אמריקאים ללא חשבון בנק או כאלו המחפשים פדיה מהירה ובטוחה של הצ'קים שלהם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

בעולם בו הכלכלה לא תמיד יציבה והקורונה גובה מאנשים מחיר לא קטן, החשיבות בקבלת מזומנים מבלי לחשוש מחזרת צ'קים או המתנה לפדיון צ'ק חשובה מאוד. לכן, חברות מקצועיות לפריטת צ'קים מהוות פתרון אידיאלי לציבור הרחב. בשונה ממקומות אחרים שמספקים פריטה על שם הלקוח בלבד כאן ניתן לפרוט גם צ'קים שהמוטב הוא על שם חברה (DBA/LLC/INC) ולקבל את הסכום באופן מיידי.

ניר חג'ג', תושב לוס אנג'לס מזה 20 שנה, שם לב לצורך הזה בעצמו בזמן שעבד כקבלן. לפני שלוש שנים, הוא החליט לעזוב את עסקי הקונסטרקשן ולפתוח עסק משלו לפדיית צ'קים. וכמו כל דבר שהוא לוקח על עצמו, הוא ישב ולמד את רזי המקצוע ביסודיות. "ישבתי כאן שבעה חודשים, לבד, לבד, בלי אף אחד במשרד ובלי חשבון בנק עסקי שזה הדבר הכי קשה להשיג (MSB) ולאט לאט למדתי את כל מה שצריך והשגתי את כל האישורים הדרושים. אחר כך לקחתי את כל חסכונותי והתחלתי צעד צעד. היום יש לי כבר Bank roll ענק. אין כמעט ישראלי כאן שלא משתמש בשירותים שלנו, מכאלו העוסקים בקונסטרקשן, מנעולנים, בעלי מסעדות ובכלל, כל אחד הזקוק לפריטה מגיע בזכות ה- Rate שלנו ונשאר בזכות שירות הלקוחות המצויין שלנו".

הראיון עם ניר מתקיים במשרדי Cash 4 Less בוואלי וילאג' (מול קיימברידג' פארם). הוא עבר לשם לפני כשנתיים מהמיקום הקודם שלו. המקום מרווח, מואר ולא נראה כמו שום מקום אחר לפדיית צ'קים שאי פעם ביקרתם בו. כיסאות גבוהים ליד דלפק מאפשרים ללקוחות לשבת בניחותא ולהכין את הניירת שלהם ומאחורי מחיצת זכוכית משוריינת יושבים פקידים מחוייכים שמכירים את רוב הלקוחות בשמם.

 

 

שרון טרבס, מנהלת המשרד המצטרפת לראיון, מספרת איך הגיעה לעבודה הזאת. "חיפשתי עבודה ניהולית שאשלב בה גם משהו אישי שלי, עבודה מול אנשים, לא רק עבודה משרדית ומהר מאוד התאהבתי במקום ובאנרגיה המדהימה שלו. ביני ובין ניר היה חיבור מיידי".

שרון ממשיכה ומספרת כי לא רק שהם מכירים את רוב הלקוחות בשמם הפרטי, הם גם יודעים מתי יש לכל אחד יום הולדת. "אנו מאוד קרובים ללקוחות שלנו. אנשים מגיעים לפרוט צ'קים אבל נשארים בגלל היחס החם שאנו מעניקים להם. אנו הופכים לסוג של חברים, מכירים את החיים הפרטיים שלהם. חשוב לנו שהלקוח ירגיש בנח ואנו לגמרי כמו משפחה אחת גדולה, החמימות הישראלית המוכרת".

ניר, למה אנשים בעצם צריכים שירות כמו שלך לפדיית צ'קים?

"אנשים מתנהגים כאילו Cash זו מילה גסה. אין שום דבר רע במזומן, זה לא נגד החוק וזו זכותו של כל אחד להמיר את הצ'ק למזומן ולהתנהל אתו. אנו תופרים את השירות שלנו לכל לקוח לפי מידותיו ודואגים שלשירות שלנו אין מתחרים".

האם יש הגבלה לכמה כסף ניתן למשוך?

"אין הגבלה בסכום. אני פודה כל צ'ק, בין אם הוא עסקי, פרטי או ממשלתי. אם אני מכיר את הלקוח או שהוא מגיע אלי בהמלצה של מישהו שמכיר אותי, זה מספיק טוב בשבילי ואני פודה את הצ'ק מיידית. אם לא, אני אשאיר את הצ'ק אצלי יום-יומיים אבדוק שהצ'ק כשיר ואז אפדה אותו".

 

 

בנוסף על שירות הלקוחות הרגיל, Cash 4 Less  הכניסו שירות חדש שלא מוצע באף מקום אחר: "Uber Cash". בדומה למשלוחי אוכל, תוכלו לקבל משלוחי מזומנים ישר למשרד או לעסק שלך."אנו מודעים לסדר היום העמוס של הלקוחות ולא תמיד ניתן לעזוב הכל ולהגיע על מנת לפרוט" אומר ניר. השירות ניתן בתאום מראש, הכל על מנת לעשות את החיים קלים יותר ללקוחות.

שירות אחר וחינמי לחלוטין שניר כבר עובד עליו הוא פרסומות שירוצו על מסך טלוויזיה גדול, כך שכל לקוח המחפש מנעולן, קבלן בניין או כל שירות אחר, יוכל לצפות בפרסומות וליצור קשר. "כל אחד יוכל להביא לכאן את סרטון הפרסומת שלו ונקרין אותו אצלנו. אנו תמיד מחפשים לעזור ללקוחות שלנו להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם" אומר ניר "בסופו של יום אנחנו כמו משפחה".

האם גם לקוחות שאינם אנשי עסקים מגיעים לכאן?

"בוודאי. יש אנשים שמסיבה זו או אחרת לא מחזיקים בחשבון בנק. בחודש בו המדינה העניקה את ה- Stimulus checks פדינו ללקוחות רבים את הצ'קים. יש תמיד את האוכלוסיה הזאת שנופלת בין הכיסאות, או שאין להם חשבון בנק".

עם כמה לקוחות אתה עובד באופן קבוע?

"יש לנו אלפי לקוחות ואני מתכוון להמשיך לגדול ולהיות המקום המוביל בלוס אנג'לס, לאחר מכן, נמשיך מחוץ ללוס אנג'לס. חשוב לי שכשלקוח מגיע לכאן, הוא לא ילך לאף מקום אחר כי זה משקף את השירות שלי, אז אני מוודא שכשלקוח מגיע אלי, הוא ישאר כאן".

 

למה כדאי להשתמש ב- Cash 4 Less?

  1. בעולם בו הכלכלה לא תמיד יציבה יש אנשים שאיבדו את האמון בבנקים ומעדיפים לשמור את המזומן במקומות אחרים.
  2. בעלי עסקים ואנשים פרטיים שמקבלים מחירים טובים לקניה במזומן. אנחנו חיים במדינה שהיא Sanctuary State ולהמון אמריקאים, ישראלים וספרדים אין את האפשרות לפתוח חשבון בנק מסיבה זו או אחרת ו-Cash 4 Less הוא הפיתרון המושלם עבורם.
  3. Privacy - אנו שומרים על דיסקרטיות מלאה מול הלקוחות שלנו ומול הרשויות.
  4. Net Working- אנו סוג של הקשר הישראלי, כולם מקושרים לכולם.

 

מה מספרים הלקוחות?

כמו בכל עסק, חשוב תמיד לשמוע מה הלקוחות אומרים. ולקוחות החברה הנאמנים המלווים אותה מהשנה הראשונה, מלאים בתשבוחות. הנה מה שסיפרו לנו כמה מהם:

 

Rita D.A

אנחנו ממליצים בחום על שרון המדהימה שמספקת לנו שירות יוצא מן הכלל. המחיר שלה ללא תחרות והאדיבות והזמינות אינם מובנים מאליו. היא מקצוענית ותמיד נח לעבוד מולה. תנסו ולא תרצו לעזוב. הכי מומלצת בתחום!

אורי י.

שרון וצוותה הופכים את ההגעה למשרדי Cash 4 Less לחובה. הצוות תמיד ידידותי ומקצועי וה- Rate שלהם ללא תחרות. הם ילוו אותך לאורך כל התהליך ויעזרו לך עם כל הניירת הדרושה כדי לפדות את הצ'קים שלך על בסיס קבוע. אני מאוד שמח שהגעתי אליהם. אני ממליץ בחום על שרון וצוות -Cash 4 Less לכל מי שזקוק לשירותם.

אורן א.

העבודה עם Cash 4 Less היא חוויה נהדרת. הפכתי ללקוח קבוע במשרדם. הם מהירים ויעילים, תמיד מחייכים ונכונים לעזור לך. שרון וניר הם הכי טובים בתחום.

דיוויד א.

Cash 4 Less משרתים את לקוחותיהם במהירות ואדיבות בכל שעה משעות היום. כלקוח, אתה תמיד מתקבל עם חיוך וקבלת פנים יפה. שירות הלקוחות שלהם עומד בעדיפות הראשונה אצלם וזה מה שנותן להם יתרון על פני עסקים דומים אחרים בהם ביקרתי.

.Danny S

We are very grateful to work with Cash 4 Less, not only for the kind and professional service they provide for our company, but also for knowing that even in time of uncertainty they are always available for us whenever we need them. Thank you so much Sharon and Cash 4 Less

 

Cash 4 Less פתוחים שישה ימים בשבוע, בין שני-שישי, בין השעות 10 בבוקר ל-6 בערב

שבת בין 10 בבוקר ל-3 אחה"צ

12450 Burbank Blvd  K2, Valley Village, CA 91607

818-651-7756

818-836-9408

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE