הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבת של סטיב ג'ובס נהייתה דוגמנית בקמפיין חג מולד חדש
איב ג'ובס, בת ה-22, בתו של מייסד חברת אפל אשר הלך לעולמו לפני כמעט עשור, שמרה עד עכשיו על פרופיל יחסית נמוך. כעת, היא משתתפת בקמפיין החגים של חברת הקוסמטיקה "Glossier"

בתו של סטיב ג'ובס, איב ג'ובס היא כעת דוגמנית. בת ה-22 נראית בעבודה הראשונה שלה כשהיא מדגמנת לקמפיין החג של מותג הקוסמטיקה "Glossier", בו מדגמנות גם כוכבת הסדרה "אופוריה" סידני סוויני וכוכבת תוכנית הריאליטי "RuPaul's Drag Race" נעמי סמולס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בקמפיין, ג'ובס מצולמת בתוך אמבטיית קצף כשהיא לא לובשת דבר מלבד מגוון של תכשיטי זהב. באופן הולם לרוח המותג שדוגל באהבה עצמית, איב הניחה על פניה מסכות עיניים ומורחת ליפגלוס של המותג. בתמונה נוספת היא שותה מכוס יין. כמובן שהיא גם מאופרת בסגנון האייקוני של המותג, מינימלי אך זוהר, פרט ללק האדום בוהק שלה.

 

 

בתחילה ג'ובס הקפידה להישאר מחוץ לאור הזרקורים, גם בזמן לאחר שאביה נפטר ב-2011 מסרטן הלבלב. יחד עם זאת, בשנים האחרונות, היא עשתה קצת כותרות לאחר שדורגה במקום החמישי בעולם, בקרב רוכבות סוסים מתחת לגיל 25.

 

 

"שמו אותי פעם ראשונה על סוס פוני בגיל שנתיים, אבל לא ממש התחלתי באמת לרכב עד שהייתי בערך בת שש", כך סיפרה איב למגזין "Horse Sport" בשנה שעברה. "תמיד הייתה לי אהבה והערכה לבעלי חיים ואני חושבת שהתשוקה לרכיבה הייתה ניכרת כבר בשלב מוקדם".

בימים אלה, איב היא סטודנטית באוניברסיטת סטנפורד, אותה האוניברסיטה בה הוריה נפגשו. לפי מגזין "פורבס", ההון המשפחתי שלה הינו יותר מ-20 מיליארד דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE