הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרגלת הסקס הסינית מזעזעת את אמריקה: נערת הפיתוי נכנסה למיטה עם ראשי ערים ונצמדה לחבר הקונגרס בעל תפקיד רגיש
'פאנג פאנג' נהגה לכנות את עצמה 'קריסטין פאנג', היא קשרה קשרים אינטימיים עם בכירים אמריקנים, הוציאה מהם מידע רגיש, ונעלמה לסין כשה-FBI החל לרחרח אחר עקבותיה - עתה נחשף כי ניהלה רומן עם חבר קונגרס בוועדה לענייני מודיעין בבית הנבחרים האמריקני

מרגלת סינית חשודה כי פיתחה קשרים עם פוליטיקאים דמוקרטים מקומיים וארציים, כולל חבר ועדת המודיעין של ארה"ב, הנציג אריק סוולוול (D-CA), כחלק ממבצע מודיעיני שנמשך שנים על ידי סוכנות הריגול האזרחית של סין בין 2011 ל-2015.

המרגלת החשודה היא אזרחית סינית בשם "פאנג פאנג" או "כריסטין פאנג", שלפי הדיווחים כיוונה ל"פוליטיקאים מקומיים מתעוררים באזור המפרץ וברחבי הארץ שהיו בעלי פוטנציאל להפוך לגדולים על הבמה הלאומית”.

"בין היעדים המשמעותיים ביותר במאמציה של פאנג היה נציג אריק סוואלוול", דיווח אקסיוס.

סוואלוול שידוע בכך שהינו לא בדיוק חבר הקונגרס החכם או המבריק ביותר, הפך קורבן לפיתוייה, והיא ככל הנראה ניסתה להוציא ממחשבו, או ממכשיריו הניידים מידע רגיש, או לחילופין להתקין מכשירי ציתות בביתו או במשרדו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פאנג זכתה לגישה לפוליטיקאים אלה באמצעות גיוס תרומות בקמפיין, נטוורקינג, כריזמה אישית ואפילו "יחסים רומנטיים או מיניים עם לפחות שני ראשי ערים במערב התיכון", לדברי גורמי מודיעין אמריקאיים בהווה ובעבר.

מידע מודיעיני פוליטי בעל ערך יכל לכלול את הרגליהם, העדפותיהם, לוחות הזמנים של פוליטיקאים בכירים - "איסוף מידע כזה הוא חלק מרכזי ממה שעושות סוכנויות ביון זרות", דיווח אקסיוס.

שציין כי פאנג גייסה כספים עבור סוואלוול ואף הציבה לפחות מתמחה אחד במשרדו:

פאנג עזבה את ארה"ב באופן בלתי צפוי באמצע שנת 2015 על רקע חקירת FBI, והיא לא הגיבה לניסיונות מרובים להגיע אליה בדוא"ל ובפייסבוק.

אקסיוס דיווח כי קשריו של פאנג עם סוואלוול החלו כשהיה חבר מועצה בדבלין סיטי, קליפורניה, בין השנים 2010 - 2012. ההתקשרות המוקדמת ביותר שלה עם סוולוול התרחשה דרך אגודת הסטודנטים הסינית, ובשנת 2014 ההתקשורת נמשכה דרך החוגים הפוליטיים המקומיים.

סוואלוול לא הגיב בפומבי על הדיווח באמצעות טוויטר, במקום לצייץ על נושאים אחרים מחשבונו הרשמי והאישי.

בנוסף המרגלת שכבה עם לפחות 2 ראשי ערים במערב-התיכון, הייתה בעלת קשר לסנאטורית טולסי גאברד,

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE